Žirija je izmed 198 finalistov iz 41 držav kot zmagovalce izbrala studio Tinker Imagineers, svojo odločitev pa je utemeljila z besedami: "Ta projekt je bil nagrajen zaradi premišljene interakcije z uporabniki. Projekt tudi bistveno spremeni način, na katerega gledamo na notranje oblikovanje znotraj oblikovalskih sfer."
Stan Boshouwers, direktor studia je povedal: "Mednarodno priznanje takšnega obsega za pomenljiv in eksperimentalen projekt, kot je Juliana Children's Hospital, je zelo pomembno. Upamo, da bo to ustvarilo trend izboljšanja notranjega oblikovanja prostorov za zdravstveno oskrbo, ki bo interierje nadgradil s kreativno tehnologijo in pripovedništvom."
Pet karakterjev - Knuf, Blijf, Vouw, C-bot in Vizzle - igra glavno vlogo v bolnišnični izkušnji otrok. Ti majhni prijatelji spremljajo paciente na njihovi poti skozi otroško bolnišnico, jih zamotijo, potolažijo in nasmejijo.
Pojavljajo se na kar 4 tisoč kvadratnih metrih unikatnih grafičnih tapet, ki prekrivajo stene hodnikov, čakalnic, sob za terapije in bolnišničnih sob. V najbolj stresnih prostorih, kot je hodnik do operacijskih sob, karakterji oživijo v gibljivih projekcijah in interaktivnih animacijah ter otroke spremljajo vse do operacije in so ob njih, ko se zbudijo.
Otroci se med okrevanjem zamotijo na ladji v naravni velikosti, v svetilniku ali hišicah na plaži, ali pa v helikopterju, kjer lahko cela družina poleti v domišljijske svetove. Otroci tako lažje odmislijo bolnišnično izkušnjo in hitreje okrevajo.
Frederique Hofstede, pediater in upravnik otroške bolnice Juliana je povedal: "Cilj koncepta je bil ustvariti čudežni svet, ki bi otrokom odvrnil pozornost od bolnišnične izkušnje. Raziskave kažejo, da otrokom prijazno okolje, ki odvrača njihovo pozornost, pripomore k zmanjšanju stresa in dojemanju bolečine pri bolnih otrocih, ter jim pomaga k hitrejšemu okrevanju."
Vir: v2com in tinker.nl