Pri Lexusu zatrjujejo, da bo treba na začetek prodaje modela GS počakati do prihodnjega poletja. Obliko novinca je nakazal že koncept LF-Gh. Poleg modernejšega videza ga odlikujejo širša kolesa, prostornješa notranjost, ob večji varnosti pa ponuja tudi več udobja. V opremi bodo med drugim sistemi Night Vision, Head-Up Display, Lane Keep Assist, Lane Departure Warning in deset zračnih blazin, ki vključujejo tudi zračni blazini za kolena voznika in sovoznika.
V ZDA bo v začetku naprodaj model GS 350, kot do zdaj pa bo kupcem na voljo še hibridna različica – model GS 450h, kombinacija bencinskega motorja V6 in elektromotorja. Lexus GS poganja 3,5-litrski bencinski motor V6 z močjo 225 kilovatov (306 KM) pri 6.400 vrtljajih na minuto in 375 Nm navora pri 4.800 vrtljajih na minuto. Kombiniran je s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom sequential shift, kar je dovolj za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 5,7 sekunde in najvišjo hitrost 228 kilometrov na uro.
Novi GS v dolžino meri 4.826 milimetrov, širok je 1.819 milimetrov, visok 1.455 milimetrov, medosna razdalja je 2.850 milimetrov, dimenzija pnevmatik pa 17-, 18- in 19 palcev. Neuradno se omenja tako prihod kupejevske različice kot športnega modela GS-F, ki bi konkuriral mercedesu E AMG in BMW M5. Po nekaterih predhodnih informacijah naj bi GS-F poganjal petlitrski osemvaljni agregat, vendar s konkretnimi informacijami o športni različici pri Lexusu še niso postregli.
Novi GS naj bi bil evropski javnosti septembra prikazan tudi na avtosalonu v Frankfurtu, kjer bo znanih več informacij, tudi o osnovni različici GS 250.
18
ogledov
10 zračnih blazin v novem lexusu GS
Lexus je na zadnjem avtosalonu v New Yorku pokazal koncept LF-Gh, prav tako v ZDA, na letošnjem dogodku Concours d’Elegance Pebble Beach, pa bo premierno pokazal serijsko različico modela GS. Na spletu so objavljene prve uradne fotografije.