Peugeot z novim športnim terencem 4008 dopolnjuje ponudbo modelov, ki ustrezajo raznolikim željam kupcev terenskih avtomobilov.
Namenjen je tako tistim, ki že imajo terenski avtomobil, kot tudi tistim, ki iščejo alternativo limuzini ali enoprostorniku – sinonimu za prostemu času namenjen avtomobil.
Prepoznaven na prvi pogled
Model 4008 je plod partnerstva PSA – Mitsubishi, a bo imel značilno obliko v prepoznavnem slogu znamke Peugeot. Nove oblikovne značilnosti znamke so uporabljene tudi na 4008: lebdeča maska in mačjim očem podobna žarometa, poleg tega pa tudi prepoznaven svetlobni podpis. Spredaj ima za dnevne luči v dve črti nanizane svetlobne diode (LED), zadaj pa imata luči obris treh rdečih krempljev. Terenski značaj poudarjajo visoka maska, zaščitne obrobe pragov in poudarjenih blatnikov, pod katerimi so velika kolesa z dovršeno oblikovanimi platišči. Skoraj povsem vodoraven je pokrov motorja z okrasnimi gubami, glavna bočna linija pa se vzpenja do zadka, kjer se nato spusti čez zadnji luči.
Sodoben oblikovno in tehnološko
Zunanjost je okrašena tudi s kromiranimi elementi, notranjost pa z izbranimi materiali, na primer z mehko oblogo armaturne plošče, do senčnika instrumentne plošče in lakaste črne obloge osrednje konzole. Steklena panoramska streha zagotavlja osvetljenost bivalnega prostora, potnikom pa pri straneh vgrajene svetlobne diode tudi ponoči zagotavljajo prijetno osvetlitev. Modernost novinec izraža z zmogljivostmi in opremljenostjo, kot so na primer prostoročni vstop in zagon motorja, aluminijasta 18-palčna platišča, navigacijska naprava z zaslonom na dotik in kamera za vzvratno vožnjo.
Elektronsko krmiljen štirikolesni pogon
V izvedenki s štirikolesnim pogonom ima voznik na izbiro tri načine pogona: na prednji kolesi 2WD, na štiri kolesa 4WD in zaklenjen štirikolesen pogon LOCK. V obeh načinih s štirikolesnim pogonom 4WD in LOCK za razporeditev navora med prednji in zadnji kolesni par skrbi elektronika. V načinu LOCK je stalno vklopljen pogon vseh štirih koles, pri čemer se na zadnji kolesi prenese večji del navora kot sicer. Ta vrsta pogonskega sklopa bo imela v prodaji modela 4008 več kot 80-odstoten delež. Tako bo novi športni terenec znamke Peugeot na nekaterih trgih, med njimi bo tudi Evropa, naprodaj le s štirikolesnim pogonom.