Avto
56 ogledov

4,5 s od 0 do 100 km/h, poraba 2,5 litra

BMW i8
1/15
BMW
BMW bo po serijskem i3 na avtosalonu v Frankfurtu septembra letos predstavil še novi i8. Družina i bo pozneje dobila še nove modele.

BMW je konceptni i8 predstavil leta 2011, dve leti pozneje pa sledi serijski model.

4.698 milimetrov dolg športni 2+2 plug-in hybrid lahke zasnove (tehta vsega 1.490 kilogramov) in dobre aerodinamike (koeificient zračnega upora je 0,26) poganja 1,5-litrski trivaljni bencinski motor s turbinskim polnjenjem BMW TwinPower Turbo. Ta je povezan s sistemom električnega pogona in litij-ionsko baterijo, ki jo je mogoče polniti na standardni vtičnici. 170 kW/231 KM bencinski motor prenaša moč na zadnja kolesa, medtem ko 96 kW/131 KM električni motor poganja sprednja kolesa. Ta konfiguracija omogoča sposobnost vožnje na izključno električno energijo z dosegom do 35 kilometrov in največjo hitrostjo 120 km/h.


Povprečna poraba goriva BMW i8 ob vstopu na trg bo po evropskem testnem krogu za hibridna vozila znašala manj kot 2,5 litra/100 km ob vrednostih emisij CO2 pod 59 grami na kilometer. Pospešek od 0 do 100 km/h je 4,5 sekunde, najvišja hitrost pa 250 km/h (v električnem načinu 120 km/h).

Visokonapetostna baterija se polni tudi s pomočjo električnega motorja. Visokonapetostni zaganjalnik-generator, odgovoren za zagon motorja, se lahko uporabi tudi kot generator za polnjenje baterije, pri tem pa potrebno moč zagotavlja motor BMW TwinPower Turbo. Baterija se lahko polni tudi prek električnega motorja v prostem teku. Vsi ti različni procesi pripomorejo preprečiti izpraznitev baterije BMW i8 za ohranjanje moči električnega pogona.

Leta 2014 bo BMW predstavil še cabrio izvedenko modela i8, ki so jo prav tako že najavili s konceptnim modelom.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.