Avto
19 ogledov

Admiralska ladja na "steroidih"

Mercedes-Benz S63 AMG
1/22
Mercedes-Benz AG
Mercedes je predstavil športno AMG-različico svoje najrazkošnejše limuzine S-razreda – S 63 AMG.

Pod motornim pokrovom nove različice S63 AMG je 5,5-litrski V8 bi-turbo motor s 430 kilovati moči (585 KM) pri 5.500 vrt./min. in 900 Nm navora pri 2.250–3.750 vrt./min. Moč se na cesto prenaša s pomočjo sedemstopenjskega AMG speedshift MCT menjalnika, ki deluje v treh načinih"C" (Controlled Efficiency), "S" (Sport) in "M" (Manual).

Dve dolžini, tudi štirikolesni pogon

V ponudbi bo S63 AMG s standardno medosno razdaljo in S63 AMG s podaljšano medosno razdaljo, ki bo na voljo tudi v različici 4matic s pogonom na vsa štiri kolesa.

S63 AMG (s standardno in podaljšano medosno razdaljo) od 0 do 100 km/h pospeši v 4,4 sekunde, različica S63 AMG 4matic pa v 4,0 sekunde. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, na voljo bo tudi paket "driver’s package", ki bo dovoljeval hitrosti do 300 km/h.

Na dieti

Tovarniško izmerjena povprečna poraba goriva je, odvisno od različice, od 10,1 do 10,3 l/100 km, emisije CO2 pa od 237 do 242 gramov na prevoženi kilometer. Novi S63 AMG je okoli 100 kilogramov lažji od predhodnika, osnovni tako tehta 1970 kilogramov, podaljšani pa 1995 kilogramov.

Od klasičnega razreda S se loči po AMG aero body paketu, AMG 19-palčnih platiščih (pnevmatike 255/45 R 19 in 285/40 R 19, opcijsko so na voljo tudi 20-palčna platišča s pnevmatikami 255/40 R 20 in 285/35 R 20). Bolj športni vožnji je prilagojeno izboljšano podvozje, zavore so bolj zmogljive (opcijsko so na voljo AMG karbon-keramične zavore), nov je športni izpušni sistem, bolj športna je notranjost vozila.

Kupci bodo imel na izbiro vse asistenčne varnostne sisteme, zaradi katerih je novi razred S eden najbolj varnih avtomobilov na svetu.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.