Kot so pojasnili v družbi, gre za sistem iz linije Slip-On. Izdelek iz titana so razvijali več mesecev, v primerjavi s standardnim Porschejevim izpuhom pa so avtomobiloma izboljšali zmogljivosti in zmanjšali maso. Koliko konkretno, v družbi ne navajajo.
Pojasnjujejo pa, da so z uporabo komor in posebnega resonatorja zagotavili globok zvok, ki prihaja iz dvojnih izhodov. Izpušni sistem je nameščen za tovarniškimi katalizatorji, ki ostanejo tam, kjer so.
Voznik določi zvok po meri ušes
Izpuh ima vgrajena ventila za nastavljanje zvoka, ki se upravljata s standardno Porschejevo opremo, če je ta nameščena. Če je ni, pa je na razpolago brezžični sistem krmiljenja ventilov, s čimer voznik kadarkoli poseže v delovanje sistema krmiljenja ventilov in "ukaže" glasnejši zvok.
Pri nizkih vrtljajih se izpušni plini znotraj sistema preusmerijo, pri čemer se oblikuje globok doneč zvok, pri visokih vrtljajih pa se ventila odpreta in omogočata učinkovitejši pretok plinov, pri čemer se oblikuje glasnejši zvok.