Alfa Romeo se zadnja leta ne more pohvaliti z bleščečimi prodajnimi rezultati. Pod okriljem koncerna Stellantisa in delitvijo rešitev s koncernskimi modeli je slavna italijanska znamka dobila novo priložnost. Še naprej stavi na športnost svojih modelov in seveda atraktivni videz. In ta je pri milanu v ospredju.
Pri Alfi pravijo, da novi križanec izžareva tipični italijanski slog, na katerega prisegajo Alfisti. Prav tako naj bi ohranili vozno dinamiko značilno za Alfina vozila. "Milano prinaša pristni užitek v vožnji vozil znamke Alfa Romeo – s posebnimi tehničnimi rešitvami, ki jih je razvila ekipa, ki je oblikovala giulio GTA," so zapisali ob svetovni premieri.
Nadpovprečne vozne karakteristike
Milano je kompaktni križanec, ki je po velikosti podoben modelu opel mokka. V dolžino meri 4,17 metra. Pogled pritegne nekonvencionalni zadek, ki se zgleduje po giulii TZ iz šestdesetih let prejšnjega stoletja. Izpostaviti velja različico milano veloce, ki je namenjena tistim, ki prisegajo na športnost znamke Alfa Romeo: mehanski samozaporni diferencial, neposredno krmilno razmerje, razširjen kolotek s posebnimi stabilizatorji spredaj in zadaj, športno podvozje in zavorni sistem, pa 20-palčna platišča, so le nekateri elementi, ki vas bodo na cesti ločili od osnovnih različic milana in vseh drugih podobnih križancev.
Tudi vstop v kabino razkriva športno obliko. Sedeži sabelt so zasnovani s pozornostjo do detajlov, Italijani obljubljajo, da so uporabljeni material nadpovprečni, vsi upravljalni elementi so na dosegu voznika. Armaturna plošča je narejena v legendarnem videzu "teleskopa". V sredini je popolnoma digitalni 10,25-palčni TFT zaslon za dostop do podatkov o vozilu in nastavitev voznih tehnologij. Na sredini armaturne plošče je proti vozniku usmerjen 10,25-palčni zaslon na dotik. Notranjost dodatno krasijo zračniki klimatske naprave v obliki štiriperesne deteljice (quadrifoglio).
Prva električna alfa
Za Italijane je to začetek električne dobe. Poleg novih blagih hibridov z 1,2-litrskim trivaljnikom s 136 KM (100 kW) in tudi možnostjo štirikolesnega pogona, bo na voljo tudi povsem električna različica s 54-kWh baterijo, ki bo na voljo v dveh različicah moči: 115 kW (156 KM) in z najvišjim nivojem opreme veloce s 177 kW (240 KM). Posebnost pa je tudi velik prtljažnik (400 litrov) s posebnim mestom za shranjevanje polnilnega kabla.
V različici s 115 kW (156 KM) litij-ionska baterija zagotavlja 410 kilometrov dosega v ciklu WLTP ali in 590 kilometrov v mestnem ciklu. Polnjenje na 100-kW DC hitrih polnilnih postajah traja manj kot 30 minut, da se baterija napolni od 10 do 80 %.
Neuradno se omenja cena pod 30.000 evrov.
Cena ni lih za množice.
Izvolite,kar kupite,mi ostjajmo na realnih tleh.Jih pa priporočam za poslance,ker so ekološki
Groza kaj so naredili, verjetno najgrša alfa vseh časov. Notranjost pa od Peugeota, fuj.