Avto
2190 ogledov

Alfa Romeo dvignila modela Quadrifogliio na novo raven

Alfa romeo quadrifoglio
1/22
Alfa Romeo
Alfa romeo giulia in stelvio quadrifoglio sta za modelsko leto doživela nekatere opaznejše spremembe, predvsem pa posodobljeno tehnično opremo.

Italijani so višek pomladi izkoristili za predstavitev najboljšega, kar je mogoče pri limuzini giuliji in suvu stelviu. 

Posodobitve pri giuliji Q so bile še posebej pričakovane, saj sledijo nedavni prenovi standardne različice. Italijanskega izzivalca avtov, kot so BMW M3 ali audi RS4, boste prepoznali po nekarterih kozmetičnih popravkih, zadimljenih LED zadnjih lučeh in novih kombinacijah barv. 

Podobna zgodba je pri suvu, tudi na njem najdemo novo bleščeče črno končno obdelavo prednje maske in zadnje značke.

Pod pokrovom v obeh avtih. še vedno bobni mogočni aluminijasti V6 motor, ki ima veliko sorodstvenih povezav z lepotci iz Maranella. Na vsa štiri kolesa iz 2,9 litra prostornine in ob pomoči dveh turbopolnilnikov spravi 375 kW (510 KM), pri tem mu pomaga športni 8-stopenjski menjalnik in štirikolesni pogon Q4 z aktivnim vektorskim usmerjanjem navora. Pri guiliji so standardna oprema še akrtivno vzmetenje, izirno stikalo DNA Pro z načinom Race in pomično sprednje pomično krilce.

Alfa romeo quadrifoglio | Avtor: Alfa Romeo Alfa Romeo

Bobnenje so ustvarili v Ivančni Gorici

Zvok, ki spremlja izkušnjo vožnje z modelom quadrifoglio, prihaja iz izpušnega sistema s štirimi izhodi in z dvojnim načinom delovanja, ki na polno odpre svoje glasilke v načinu RACE. Novost pa je sodelovanje z Akrapovičem, saj je po novem že pred izdelavo avta mogoče doplačati za izpušni sistem Akrapoviča iz titana in ogljikovih vlaken, pri katerem je zvok še nekaj bolj posebnega. 

Alfa romeo quadrifoglio | Avtor: Alfa Romeo Alfa Romeo

Vgrajena tehnologija vključuje popolnoma nov informacijsko-razvedrilni sistem z 8,8-palčnim sredinskim zaslonom na dotik, ki ponuja povezane storitve in novo obliko vmesnika. 

Druge nove funkcije pri modelu quadrifoglio so Performance Pages, posebni zasloni, ki vozniku sproti prikazujejo stanje vozila – od temperatur glavnih mehanskih sestavnih delov do navora, tlaka turbopolnilnika in uporabljene moči ter digitalnih kronometrov za merjenje stopenj zmogljivosti pri pospeševanju in najvišji hitrosti.

Giulia in stelvio quadrifoglio uvajata nove sisteme ADAS (napredni sistemi za pomoč vozniku), ki so bili razviti skupaj z družbo Bosch za drugo stopnjo avtonomne vožnje. Predvsem je opazna njihova pomoč v gostem prometu ali na daljših vožnjah: sistem za ohranjanje voznega pasu, aktivni sistem za mrtve kote, aktivni tempomat, inteligentni nadzor hitrosti, pomoč v zastojih ...

dezurni@zurnal24.si

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.