Predvsem v Evropi bo marsikdo zameril Italijanom takšno odločitev, a pri znamki Alfa Romeo so odločeni vsa svoja (skopa) sredstva in energijo usmeriti v uspeh suva stelvio, ki se bo boril za svoj prostor pod soncem v zelo zanimivem in prodajno uspešnem razredu.
Postranska žrtev tega načrta je karavanska giulia, kar je po svoje logično, saj trg kombijev v D segmentu zadnja leta stagnira. "Odločili smo se, da ne bomo izdelali giulie sportwagon. Ali jo sploh potrebujemo, če se stelvio pelje tako dobro? Morda ne. Z našim tuniranjem bo stelvio lahko prepričal tudi vse tiste, ki bi bili sicer zainteresirani za sportwagna," je za Autocar dejal Alfredo Altavilla, šef proizvodnje pri Alfa Romeo.
Pri znamki so že ob premieri limuzinske giuglie dejali, da je karavanska različica malo verjetna, a so se pred nekaj meseci namignili, da odločitev še ni dokončna. Sedaj je jasno.
dezurni@zurnal24.si