A bi morala biti. BYD je namreč leta 1995 ustanovil elektrokemik Wang Chuanfu, ki velja za "očeta znamke", takoj za njim po položaju v podjetju pa je izvršna podpredsednica Stella Li. Do zdaj je bila sicer odgovorna predvsem za severnoameriške posle, zdaj pa bo vodila tudi dejavnosti na stari celini.
BYD je sicer v Evropi do zdaj nastopal zelo previdno, saj so lani na vsej celini prodali le 15.600 avtomobilov. To je za začetek sicer dovolj, pravijo, vendar pa bo treba prodajo povečati, saj je to le majhen delček BYD-ove prodaje, ki je v globalnem merilu lani dosegla 3 milijone prodanih avtomobilov, letos pa naj bi jih prodali že 3.5 milijona.
V ta namen so v zelo kratkem času prodajo svojih električnih avtomobilov razširili na trge po vsem svetu, a to ni vse. BYD namreč poleg električnih osebnih avtomobilov proizvaja tudi električne avtobuse, baterije in polprevodnike, svoje produkte pa dobavlja tudi drugim globalnim korporacijam.
Stella LI je sicer k BYD-u prišla leta 1996, torej dobro leto po njegovi ustanovitvi, ter veliko pripomogla k njegovi rasti. Med drugim je utemeljila elektronski oddelek, ustanovila podružnico v Hongkongu ter zasnovala poslovna sodelovanja leta 1999 v Rotterdamu in leta 2000 v Chicagu. Vodila je tudi partnerstvi z Motorolo in Nokio in od leta 2010 iz Los Angelesa vodila dejavnost v ZDA.
Z Evropo ima v naslednjih letih velike načrte in hoče predvsem oblikovati pogled, da je BYD "evropska znamka". Takšno lokalno strategijo je uveljavila že v ZDA, kjer BYD-ova ameriška tovarna v kalifornijskem Lancastru uživa velik ugled in nekaj podobnega bi rada izvedla tudi v Evropi.
Osebno je ne poznam, sem pa gotov, da jo je potrdil "Ši San" tako kot vse poslovne Kitajce o katerih se na zahodu piše, razen seveda tistih, o katerih se več ne piše.
A ni to una,ki bere novice na severnokorejski tv