Serijski avto bo predstavljen v naslednjih dveh mesecih, torej še pred koncem letošnjega leta, so zagotovili pri Renaultu.
Oživljena športna znamka bo na začetku startala z dvosedim kupejem, ki bo imel sredinsko nameščen motor. Takšne danosti bodo zagotavljale zelo športne zmogljivosti, po drugi strani naj bi bil vsakdanje zelo uporaben avto, pravijo pri Renaultu. Oblika se bo tesno navezovala na koncept Apine vision, ki so ga premierno kazali na letošnjem ženevskem avtosalonu. Inspiracija zanj je bil model alpine A110 iz leta 1964, ko je bila znamka širom Evrope čislana zaradi svojih zmogljivih avtov.
Po poročanju Automotive News pri Renaultu resno razmišljajo o širitvi družine Alpine, v katero naj bi bili vključeni tudi hibridi in križanci. Veliko bo na nadaljno usodo vplival prav uspeh ali neuspeh prvega avtomobila, čeprav šef znamke Alpine Michael van der Sande, sicer prekaljeni vodstveni maček iz znamk Aston Martin in Tesla, opozarja, da dvosedi kupe ne bo nikoli avto, ki se bo prodajal v "milijonih". Uspeh bodo bolj merili v tem, ali bodo dosegli ali celo presegli zadane prodajne cilje.
"Največ pa bo odvisnega od odziva javnosti na avto," pravi van der Sande. Pojasnil je še, da bodo avto premierno pokazali na lastnem dogodku in ne na kakšnem atosalonu.
Francoski mediji so poročali, a bo prvi serijski alpine stal okoli 50 tisoč evrov in da ga bo poganjal 1,8-litrski turbomotor z močjo okoli 220 kW (300 KM). Kot tak bo imel največjega konkurenta v porsche caymanu.
dezurni@zurnal24.si