KGM torres hybrid se je pridružil torresu z 1,5-litrskim bencinskim motorjem in električnemu torresu EVX. 1,5-litrski bencinski motor se je izkazal za dovolj prožnega, slabša plat pa je bila visoka poraba bencina. Na testu smo namerili 10 litrov na 100 kilometrov. Všeč nam je bil električni pogon, ki pa prinaša omejitve pri kupcih, ki ne želijo prilagajanja s polnjenjem baterije. Prav zato je KGM na trg pripeljal še polni hibrid, ki ga ni treba polniti iz električnega omrežja, vseeno pa se lahko večino potovanj, zlasti v mestu, še vedno opravi samo z elektriko.
Hibridni pogonski sklop smo v torresu že preizkusili na mednarodni predstavitvi. Kakšni so bili naši vtisi, pa v članku tukaj.
Samopolnilni hibridni pogonski sklop sestavljajo že znani 1,5-litrski turbobencinski motor in hibridni sistem "Dual Tech", ki deluje s pomočjo dveh elektromotorjev in je zasnovan na BYD-ovi tehnologiji za priključne hibride. Pogon v kombinaciji turbobencinskega motorja ob električni pomoči razvija sistemsko moč 150 kilovatov. Pri KGM-u pa so ga posebej zasnovali za hibridne sisteme, zato deluje po Millerjevem ciklusu. Drugi del sklopa predstavlja hibridni menjalnik e-DHT z elektromotorjema z močjo 130 kilovatov in navorom 300 njutonmetrov, ki se napajata iz razmeroma zmogljive litij-ionske baterije s kapaciteto 1,83 kilovatne ure. Pomemben element celotnega sistema je tudi 12-voltna baterija, ki so jo razvili za hibride in se ponaša z minimalnimi izgubami med mirovanjem vozila ter varni zagon vozila zagotavlja tudi pri nizkih temperaturah.
Sistem lahko preklaplja med več načini vožnje – od povsem električnega, preko serijskega ali vzporednega hibridnega načina. V mestnih razmerah lahko elektromotor zagotavlja pogon večji del poti, kar znatno zmanjša porabo goriva.
Tovarna obljublja porabo pod šestimi litri bencina
Proizvajalec navaja, da novi model dosega kombinirano porabo goriva manjšo od šestih litrov na sto kilometrov, kar predstavlja znatno izboljšanje v primerjavi s povsem bencinsko različico, kjer smo na testu namerili porabo 10 litrov. Cene za hibridno izvedenko se začnejo pri 32.999 evrih z vključenih 3.000 evrov akcijskega popusta. Koliko točno je cena hibrida nad ceno bencinskega modela čakamo odgovor uvoznika in jo bomo sporočili takoj, ko jo dobimo. Hibrid je na voljo le s pogonom na prednji kolesi, na voljo pa je tudi posebna črna black edition različica.
Torres Hybrid izstopa tudi z moderno digitalno notranjostjo in dvojim širokozaslonskim panoramskim zaslonom. Voznik ima na voljo 12,3-palčno digitalno instrumentno ploščo, ki jo dopolnjuje infotainment sistem z možnostjo posodobitev prek spleta. Vozilo je opremljeno z napredno navigacijo in uporabniškim vmesnikom nove generacije. Nadgrajen je tudi nabor asistenčnih sistemov. Sedeži spredaj in zadaj grejejo in hladijo, spredaj tudi masirajo. Za varnost skrbi osem zračnih blazin. Prtljažnik v osnovi meri 703 litre, če upoštevamo še odprtino za dvojno dno, celo več kot 800 litrov.
Kaj ti more delat v glavi, da gres to kupit?? Soet ni tolk cenejsi od ostalih, da bi upravicil ta nakup!