Ne le slaba prodaja, tudi preračunljivost znamk v ostrih razmerah dobaviteljske krize in prestrukturiranja je lani ukinila marsikateri sicer zelo priljubljen model. Neposrednih naslednikov niso dobili.
V letu 2021 so ostali:
Citroën C1 in peugeot 108
Sicer pri nas redka, a v velikih tujih mestih zelo priljubljena modela sta morala potegniti črto, saj da so marže z njima prenizke. Na cenikih ostaja le tretji brat toyota aygo, ki bo tudi edini kmalu dobil naslednika.
BMW serija 2 kabriolet
S prihodom nove generacije serije 2 je dosedanji kabriolet F23 vzel slovo, s tem pa tudi eden zadnjih kolikor toliko cenovno dostopnih brezstrešnih avtov.
Mazda CX-3
Verjetno eden tistih, ki jih bomo najbolj pogrešali. Kompaktni križanec se je v Evropi umaknil večjemu in sodobnejšemu CX-30, potem ko je pustil zelo globok pečat pri B križancih prve generacije.
Renault espace, talisman in scenic
Trojni konec! Z zaključkom leta so pri Renaultu ustavili izdelavo treh modelov, ki so pred leti vsak v svojem segmentu imeli vodilne položaje. A časi klasičnih enoprostorcev, limuzin in karavanov so ne glede na njihove dobre lastnosti nepreklicno mimo, prostor so morali napraviti Renaultovim bodočim električnim vozilom. Na slovenskem ceniku vztraja le še model grand scenic.
Lexus CT200h
Pravzaprav smo po 10 letih proizvodnje že pozabili, da sploh obstaja. Kompaktni hibrid s tehnologijo prejšnjih generacije toyot in lexusov je vztrajal nenavadno dolgo in se tiho poslovil.
Mitsubishi ASX in outlander
Pri Mitsubishiju postavljajo nove temelje globalne prisotnosti, pri čemer Evropa ni več v ospredju. Poslovila sta se kar dva suva, tudi pri nas pogosti ASX in večji outlander, ki je bil še posebej zanimiv v PHEV različici. Za zdaj naslednikov na Starem kontinentu ni napovedanih. Znamka pri nas vztraja le še s pickupom L200 in malim spacestarjem.
Smart EQ forfour
Konec zgodbe, ki se je od leta 2014 dalje odvijala prav v Sloveniji. V novomeškem Revozu so s koncem leta izdelali poslednje primerke električnega forfourja aktualne generacije, potem ko so tiste na bencin prenehali izdelovati že pred časom. Zdaj je konec, znamka Smart se seli na Kitajsko. Električni bratec twingo ostaja še naprej v proizvodnji.
Škoda fabia combi
Ko so pripravljali novo generacijo Škodinega malčka, so imeli Čehi že vse pripravljeno tudi za serijsko proizvodnjo priljubljene karavanske različice. A je iz Wolfsburga prišel ukaz: "Nein!" Rezervirana sredstva so morali vložiti v električno prestrukturiranje.