Veliko voznikov za zaščito vozil poskrbi šele v zadnjem trenutku, ali šele ko začne klestiti toča, kar je velika napaka. Veliko jih tudi nima namenske zaščite vozil pred točo in uporabljajo zasilne rešitve, kot so odeje. Če se obeta "huda ura," raje ostanite doma.
Če imate garažo ali nadstrešek, avtomobil preventivno pospravite in ga zaščitite že prej, ne šele, ko bo toča že začela padati.
Pokrivanje "pleha" z odejami ali kartoni ne odtehta morebitnih hudih telesnih poškodb. Prekrivanje z odejami pride v poštev le, če nimate druge alternative. Problem pri odejah je poleg nezadostne zaščite tudi v pritrditvi, saj točo in deževje po navadi spremlja tudi veter, ki odejo odnese z mesta namestitve, s čimer izniči raven zaščite, ki jo daje. Še pomembnejše je, da pri toči pazite na glavo, vse drugo je popravljivo.
Priporočljivo je, da avtomobila pred neurjem ne parkirate ob stavbah, na izpostavljenih delih obale ali pod drevesi. Na trgu je veliko pregrinjal, ki ne omogočajo optimalne zaščite pred točo, predvsem pred veliko točo, ki je danes vse pogostejša. Lahko pa pločevino zaščitijo pred manjšo točo. Med zaščitami gre največkrat za ponjavo, ki jo uporabnik po potrebi v slabi minuti razprostre čez karoserijo. Največkrat uporaben material je najlon, pod katerim je všita podloga iz pinjenega polietilena, dražji sistemi pa imajo še mehurčkasto folijo. Na trgu so razširjene tudi že mreže, ki so razprostrte na samostoječi konstrukciji iz aluminija. Pri nakupu je treba biti pozoren tudi na sistem pritrjevanja, saj so ponjave rade tarče nepridipravov. Skoraj nobena sicer ne daje stoodstotne zaščite pred tatovi, vseeno pa mora imeti sistem vsaj osnovno zaščito. Mreže na primer imajo varovalo v obliki obložene jeklene vrvi, ki jo po namestitvi preprosto zaprete v vozilo.
Pozor, če imate vozilo zavarovano. Zavarovanje proti toči sicer krije »avtomobilsko zavarovanje kasko – kombinacija B«, ki vključuje tudi požarne nevarnosti in naravne nesreče, med katere se šteje tudi toča.
Ko nas toča ujame med vožnjo
Kaj pa, če nas toča ujame na cesti. Potem na varen način zmanjšamo hitrost in peljemo naprej ter se ne ustavljamo pod nadvozi, mostovi ali v predorih. To ni le nevarno, saj bi lahko prišlo do naleta, ampak nas lahko doleti tudi visoka kazen. Pole tega škoda zaradi udarcev toče ne bo nikoli tako velika kot škoda ob morebitnem trku z drugim avtomobilom.
Sploh, če nas je toča ujela na avtocesti. Če se nam to zgodi na avtocesti, se prav tako peljemo naprej do najbližjega počivališča ali parkirišča, kjer se lahko ustavimo. Ko se ustavimo, nikakor ne odpiramo vrat in oken ter ostanemo v avtomobilu, dokler toča ne neha padati. V avtomobilu smo sicer najbolj varni tudi pred morebitnim udarom strele, saj deluje kot Faradayeva kletka in nas učinkovito zaščiti.
Vprašam ali je prepovedano parkiranje pod mostom na avtocesti