Danes smo na to pravilo skoraj pozabili, saj ga proizvajalci tega izrecno ne zahtevajo. Kljub temu, pravijo strokovnjaki, bi bilo še vedno dobro, če bi z novim avtomobilom v začetku ravnali bolj nežno.
Kljub temu, da je v izdelavi avtomobilov v zadnjih letih prišlo do velikih sprememb in se posamezne komponente med seboj veliko bolj prilegajo kot nekoč, se v motorjih novih avtomobilov valji, batni obročki, bati, ojnice in gredi še vedno ne prilegajo povsem.
Zato zavore morda še ne dosežejo največjega učinka, blažilniki so tudi lahko nekoliko trši, tudi minimalna odstopanja v menjalniku se morajo unesti, prav tako pa morajo tudi gume šele doseči najboljši oprijem.
Čeprav tega nihče ne izpostavlja, torej še vedno velja pravilo, da se je vožnje povsem novega avtomobila dobro lotevati z nekaj strpnosti.

Podaljšani servisni intervali
A po drugi strani pri novih avtomobilih ni več potreben prvi servis, ki smo ga nekoč opravljali po "upeljevanju" avtomobila, ko je bilo treba zamenjati motorno olje in oljni filter.
Sodobne avtomobile lahko namreč na prvi servis brez skrbi odpeljemo šele po preteku predpisanega servisnega intervala, ki lahko pri nekaterih avtomobilih znaša celo 50.000 kilometrov ali dve leti.
Tudi zato je sicer "upeljevanje" novih avtomobilov danes zelo pomembno. Ker so pri veliko novih avtomobilih servisni intervali zelo dolgi, se začetne napake lahko še dolgo prenašajo v delovanje avtomobila in poslabša njegovo delovanje ali celo ogrozi komponente.
Zato so nekateri proizvajalci v zadnjem času servisne intervale že skrajšali, nekateri pa jih niso nikoli radikalno podaljšali.

Kaj je pomembno?
In česa naj bi se dejansko držali. Ko gre za motor, je pomembno predvsem, da se medsebojno uskladijo valji, bati in batni obročki, kar pomeni, da bencinskega motorja prvih 2.000 kilometrov ni dobro pognati nad 4.500 vrtljajev, dizelskega pa ne nad 3.500 vrtljajev na minuto.
Izogibati se je treba tudi silovitemu dodajanju plina iz nizkih motornih vrtljajev in vožnji pri prenizkih vrtljajih. Priporočljiva je tudi vzdržnost pri hitrostih, prav tako pa se je treba izogibati tudi velikim obremenitvam hladnega motorja. Pozornost je treba posvetiti tudi menjalniku.
Tudi zavorni koluti in čeljusti se morajo uskladiti med seboj, zato je v začetku za zaviranje potrebne več sile, a je treba pri tem paziti, da zavor ne pregrejemo, saj lahko materiali v zavornih ploščicah postanejo trdi, s tem pa se zmanjša njihova učinkovitost. Zavore naj bi svojo polno učinkovitost pridobile po 300 do 500 prevoženih kilometrih.
Pnevmatike, tako na novem avtomobilu kot tudi po vsaki menjavi, potrebujejo nekaj časa, da pridobijo polni oprijem. Vzrok zato so predvsem sredstva, ki jih med vulkanizacijo nanesejo na kalup, da gume laže snamejo z njega in ostanejo na površini tekalne površine. Tudi tu velja, da se gume očistijo nekje po 300 do 500 prevoženih kilometrih. To sicer velja vedno, ko na avtomobil montiramo sveže gume.
Imam passata registriranega 20 let s prevoženimi 350.000 km. Ko sem nehal vozit avto na pooblaščeni servis porsche slovenija so nehali tudi problemi. Redni servisi in vsake tolko je kaj potrebno zamenjat saj se deli pač obrabijo, plastika in guma… ...prikaži več pa starajo. Še vedno je letno manj stroškov kot zamenjava avta.
Odkar imajo avti veliko elektronike je problemov dovolj že v garancijskem roku..... In servisi samo naredijo ''reset'' in tako se kroži ....
Na glavno priporocilo ste pa spet pozabli! Pri novih avtih je smiselno avto zamenjat (staro za novo najbolse) po drugem servisu…sepravi najkasneje po 4 letih in 100000km..pol se samo problemi zacnejo delat!