Volvo je pred nekaj meseci sporočil, da v sodelovanju s start-up podjetjem urb-it testira storitev, ki bi iz avta de facto ustvarila naslov za dostavo pošiljk. To naj bi popolnoma spremenilo sistem, kako ljudje danes pridejo do blaga, ki ga naročijo v internetni trgovini.
V ozadju je varnostni sistem, ko bi lastnik volva dal pooblastilo dostavljalcu s pomočjo enkratnega digitalnega ključa, da bo ta lahko med lastnikovo odsotnostjo odklenil avto in vanj dostavil naročeno blago. Avto bi našel s pomočjo geolociranja.
Zakaj ta sistem po mnenju Volva obeta pravo revolucijo? Ker naročnik do blaga pride že v dveh urah, kolikor bi trajalo od potrditve nakupa v aplikaciji urb-it in dostavo. Lahko pa naročnik tudi vnaprej določi časovno okno, kdaj naj mu dostavijo paket.
Volvo bo storitev In-car Delivery v kratkem poskusno zagnal v Stockholmu. Še letos naj bi se storitev razširila v vsa večja mesta po Evropi, do leta 2025 pa načrtujejo, da bodo pokrivali že prek 200 svetovnih mest. Vsaj za zdaj je pogoj seveda, da ste lastnik (sodobnega) volva, kar pa na Švedskem ni ravno težava.
dezurni@zurnal24.si