Velikan v dolžino meri natančno 30,7 metra, zaradi električnega pogona pa naj se ga ne bi vozilo nič drugače kot običajne, 12-metrske avtobuse. Direktor inštituta Matthias Klingner je zadovoljen z razvojnim projektom in trdi, da avtobus zadovoljuje zakonsko predpisane norme o obračalnem krogu, ki je v primeru njihovega vozila 12,5 metra.
Vozilo ima pogon s podaljšanim dosegom, kar pomeni, da zgolj na elektriko prevozi od osem do 10 kilometrov, baterije pa je možno napolniti tudi med vožnjo. Avtobus bodo že jeseni poslali na preizkusne vožnje po Dresdnu. Njegovi ustvarjalci pravijo, da je v primerjavi s tramvaji bistveno cenejši, bolj prilagodljiv in lahko sprejme več potnikov. Zlasti v urbanih področjih v Aziji in Južni Ameriki so podobni, a manjši avtobusi že v uporabi.
Poleg Dresdna naj bi za avtobus zanimanje izrazili predvsem Kitajci, ki bi ga radi poslali na ulice Pekinga in Šanghaja, veliko zanimanje zanj pa vlada tudi v Rusiji in v nekaterih arabskih državah. Vozilo je marca prejelo prestižno nagrado high tech award za inovativne dosežke.
21
ogledov
Avtobus za 256 potnikov
Nemški Inštitut Fraunhofer za promet in infrastrukturne sisteme (IVI) je razvil avtobus, ki v dolžino meri več kot 30 metrov in sprejme 256 potnikov. V prihodnosti naj bi rešil promet v večjih svetovnih mestih.