V prerezu statističnih podatkov na Darsu ob koncu leta nizajo, da je število zastojev na zaporo v zadnjem letu upadalo in se je letos stabiliziralo. Kdor se vozi po slovenskih avtocestah, ve, da se število tovornih vozil na njih precej povečuje. To so v Darsu podkrepili z navedbo, da na njih povprečno dnevno beležijo tudi do 8000 tovornih vozil.
V 40 letih, koliko je star prvi odsek med Vrhniko in Postojno, se je povprečni dnevni letni promet s približno 8000 vozil na dan tam dandanes dvignil nad 50.000, so danes med drugim zapisali v Darsu.
Vozniki veliki pripomorejo pri varnosti ob zaporah
V Sloveniji stopnja motorizacije dosega 1,9 prebivalca na osebno vozilo, pri čemer je največ prometa na avtocestah ter hitrih in glavnih cestah. Pri tem so avtoceste 4,5-krat varnejše od glavnih cest in 7,3-krat varnejše od regionalnih cest.
Skrb za večjo varnost na avtocestah po njihovem prinašajo zapore z dvema pasovoma v obeh smereh ter izvajanje del, ko je prometnih tokov manj, torej tudi ponoči, če je to s tehničnega vidika možno. K njej pa pomembno prispevajo tudi vozniki s tem, da se v primeru zastoja pravilno razvrščajo ter da spremljajo in upoštevajo navodila njihovega informacijskega sistema.
V Avstriji delajo od 15.3. - 15.9. nato samo še manjša dela, nato se vse ustavi in je promet super pretočen. V Avstriji imajo druge probleme, to so da imajo preveč denarja za ceste in so dali povsod digitalne table… ...prikaži več ki stalno spreminjajo hitrost. Tako se lahko več 100 km pelješ samo 100 IGL (zaradi onesnaževanja) pa če tudi si edini na cesti, Upajmo da naši nikoli ne bodo imeli toliko denarja. Pa še to: višja ko je hitrost na avtocesti manjša je možnost nesreče!
In kaj točno najdeš pri dejanjih DARSa, česar ne najdeš tudi v Avstriji in Nemčiji? V Nemčiji so nekateri odseki zaprti zaradi obnove že od takrat, ko pomnim ...
Tule ste pozabili k članku dopisati "OGLASNO SPOROČILO", ker tole ni nič drugega, kot reklama za nesposobneže na DARS-u...