O tej temi sta se na podcastu Brembo Red septembra pogovarjala predsednik in direktor ameriškega zastopništva Bremba Dan Sandberg in General Motorsov šef oblikovanja Michael Simcoe. Sandberg je med drugim poudaril pomen oblike koles pri tem, kako ljudje dojemajo avtomobile in dejstvo, da so kolesa njihov estetsko najbolj pozornost vzbujajoči element. Tudi zato in ne le iz tehničnih razlogov kolesa tudi postajajo vse večja.
Simcoe se je z njim strinjal in dodal da do vsak oblikovalec priznal, da kolesa z velikim premerom močno pripomorejo k dobremu videzu avtomobila. Dodal je, da v današnjem avtomobilskem svetu že 18-palčna kolesa veljajo za majhna, oblikovalci pa se pomikajo k uporabi 24- ali celo 26-palčnih koles.
Na Sandbergovo vprašanje o tem, kam se bodo spreminjale oblike koles, če bodo njihove oblikovne zasnove v prihodnosti bolj odprtega ali zaprtega tipa, je Simcoe odvrnil, da bo to odvisno bolj od posameznega avtomobila in da so možne vse različice. Spreminja se tudi oblika zavor oziroma zavornih čeljusti, ki so nekoč imele popolnoma funkcionalno vlogo, danes pa je pomembno tudi njihovo oblikovanje, saj vse bolj postajajo pomemben del estetske zasnove avtomobila, kar denimo lahko vidimo na zadnji generaciji corvette.