Honda bo upokojila model civic hybrid in accord hybrid, čeprav Japonci ne izključujejo, da bi lahko hibridno različico accorda na ceste spet vrnili leta 2017. Podoba usoda čaka tudi model honda CR-Z.
Tudi pri premium proizvajalcu vozil Jaguar se poslavljajo od model XK, ki se je umaknil pred enako dragim f-typom. Podobno velja za Mercedes in model SLS AMG, saj imajo na trgu veliko bolj konkurenčni in cenejši model AMG GT.
Poslavlja se tudi mazda5, ki predvsem v ZDA prihodnje leto veliko stavi na novi veliki športni terenec CX-9. V paleto modelov so zarezali pri Miniju, kjer ne bo več modelov coupe in roadster - trg je enostavno rekel ne.
Proizvodnja phaetona trenutno ne pije vode
Morda ne tako presenetljivo se bo Volkswagen (verjetno začasno) poslovil od svoje križarke phaetona. Prihodnje leto naj bi zaustavili delovanje v tovarni v Dresdnu, kjer izdelujejo prestižno Volkswagnovo limuzino. Poteza prihaja v času prestrukturiranja podjetja. V Wolfsburgu želijo biti stroškovno bolj učinkoviti, phaeton pa se ne vključuje v trenutno strategijo proizvajalca vozil, ki se s Toyoto bori za naslov najbolj prodajanega proizvajalca vozila na svetu. Trenutno v Dresdnu proizvedejo manj kot deset phaetonov na dan. Novega phaetona lahko na cestah pričakujemo šele leta 2019.
Britanska legenda na Slovaško?
Z letom 2016 pa se bo (tudi začasno) poslovila še večja legenda - land rover defender. Tretjo generacijo klenega terenca so proizvajali v tovarni JLR v Solihullu v Veliki Britaniji. Jaguar Land Rover bo v Nitri na Slovaškem odprl novo tovarno, kjer bi utegnili proizvajati novega defenderja. Prvi avtomobili naj bi s tekočega traku zapeljali leta 2018. V podjetju so sicer julija podpisali sporazum s podjetjem Magna Steyr iz Gradca, zato ni izključena možnost, da bi lahko defenderja proizvajali v Avstriji.