Robert Opron je stal za zasnovo slovitega citroëna GS, pa tudi modelov, kot so alpine A310, renault 25 in alfa romeo sprint zagato. Po koncu kariere je delal kot samostojni svetovalec za znamko Piaggio.
Starejšim ljubiteljem avtomobilov je Opron dobro znan, saj je vejal za eno od oblikovalskih ikon v sedemdesetih in osemdesetih letih in je bil uvrščen med 25 najvplivnejših avtomobilskih oblikovalcev prejšnjega stoletja. Rodil se je 22. februarja 1932, konec marca pa je podlegel po zapletih s koronavirusnim obolenjem. Odraščal je v Afriki. Od leta 1952 je študiral na pariški École des Beaux-Arts, kjer je opravljal tečaje slikarstva, kiparstva in arhitekture, slednje pod taktirko velikega modernističnega inovatorja Augusteja Perreta. Po študiju je Opron najprej delal na področju letalskega oblikovanja, začetki njegove avtomobilske kariere so bili tesno povezani z blagovno znamko Simca, za katero je začel delati pri 26 letih.
Nase je opozoril s konceptom simca fulgur iz leta 1958, ki je bil leteči mehurček v obliki krožnika, namenjen vožnji po cestah v 21. stoletju. Prav na konceptu je bil videti njegov letalski vpliv, od nadstreška za potnike do zadnjega spojlerja, podobnega tistim v lovskih letalih.
Od tam se je leta 1962 preselil v Citroën. Že leta 1964 je bil po smrti slavnega Flaminia Bertonija imenovan za glavnega oblikovalca znamke. Že tako so ga postavili pred praktično nemogočo nalogo - oblikovanje naslednika Citroëna 2CV, ki je bil rezultat oblikovalskega studia G-Mini. Po tem je leta 1964 pripravil prenovo še ene francoske legende - citroën DS.
Kasneje je delal modelu, ki ga je verjetno najbolj proslavil - to je bil citroën GS. Zapolnil je vrzel med poceni 2CV in že razmeroma razkošnim modelom DS, dolga leta pa je bil to najbolje prodajani citroën. Skupaj je bilo med letoma 1970 in 1986 prodanih skoraj 1,9 milijona modelov GS in še skoraj 600.000 različic GSA.
Leta 1974 je med naftno krizo, ko je znamko Citroën rešila francoska vlada in sprožila združitev s Peugeotom, Opron zapustil podjetje in se leta 1975 pridružil Renaultu. Bil je vodilni oblikovalec za model alpine A310, kjer je poskrbel še za nekatere znamenite model kot sta fuego in renault 25.
Rad je sodeloval tudi z Italijani, saj je nazadnje deloval pri znamki FIAT. Tam ga je še posebej navdušila kontroverzna zasnova modela, ki je nastal kot ES 30 (Experimental Sportscar) iz katerega je nastal prav tako kontroverzen kupe alfa romeo SZ. To je bil tudi njegov zadnji "veliki" model. Po tem je zapustil FIAT in delal le kot neodvisni svetovalec, med drugim za znanega proizvajalca skuterjev Piaggio. Umrl je v starosti 89 let.
Sigurno je bil cepljen proti covid.
pa saj je dočakal lepo starost...s kovidom ali brez...torej kaj...naj počiva v miru.
Zanimivo kako vsi bogati in znani sedaj umirajo za koronavirusom!!!