To dokazuje tudi inovativen notranji zaslon, prvi te vrste v svetu avtomobilov.
Continental GT, ki so ga premierno pokazali širši množici te dni na avtosalonu v Frankfurtu, ima namreč vrtljivi modul s tremi stranicami, tako da je lahko odvisno od želje in počutja pred voznikom klasičen visokokakovostni 12,3-palčni retina zaslon na dotik. Pritisk na gumb, in že se modul zavrti, pred voznikom pa se pojavijo trije analogni prikazovalniki - zunanja temperatura, kompas in kronometer.
Še en pritisk, in hip kasneje se armaturna plošča elegantno zapolni in skrije visoko tehnologijo. Gre za prvi tovrstni pristop na svetu.
Kako deluje, si oglejte v spodnjem videu
Vrhunsko rokodelstvo, ki ga poganja kar 12 valjev
Continental GT je zaradi sorodstvenih koncernskih vezi po novem postavljen na isto platformo kot porsche panamera (prej si je delil platformo VW phaetona), kar ob zelo podobnih skrajnih mejah v primerjavi s prejšnjim GT-jem pomeni daljšo medosno razdaljo in boljšo prostornost.
Notranjost je v celoti ročno izdelana, med drugim zanjo porabijo deset kvadratnih metrov lesa. Vse je podrejeno vrhunski kvaliteti in počutju, saj gre vendar za bentleyja. Za pogon za zdaj skrbi 6,0-litrski W12 motor s 467 kW (635 KM) moči in 900 Nm navora. Po 3,7 sekunde ga štirikolesni pogon izstreli mimo stotice, avto pa ne odneha, preden ne doseže 333 km/h. Kasneje bo GT bržkone na voljo tudi z V8 motorjem, morda tudi kot hibrid.
Cena? Cenejšega od 200 tisočakov bržkone ne bo naročil nihče.
dezurni@zurnal24.si
Avto je res dobesedno sanjski za čisto vsakega slovenca.
vedno več predstavljate avtomobile, ki si jih lahko privošči povprečen slovenec zelo pohvalno.
Pri tako opremljeni notranjosti se mi poraja vprašanje, ali ne bo vsak voznik potreboval "kopilota", ker po vseh "anketah" pametnjakoviči pravijo, da vse to moti zbranost šoferja. Ne smeš nič elektronskega držati v roki, gledaš lahko le na cesto, in… ...prikaži več cesto, in podobno.