Wall Street Journal piše, da dekleta, ki stojijo ob novih avtomobilih ne smejo biti zgolj lepa, ampak morajo znati odgovoriti tudi na vprašanja obiskovalcev salona povezana z novimi produkti. Hedy Popson, ki zaposluje na stotine manekenk, je za ameriški časopis dejala: "Isti trenutek, ko potencialni kupec zapusti razstavni prostor, se pogovor o tem, kaj ga je zanimalo o avtomobilu in kaj meni o avtomobilu, zabeleži. To je zelo pomemben podatke za proizvajalce vozil."
Prav zaradi stika s strankami so podjetja podvojila število osebja, ki je prisotno na razstavnem prostoru večjih avtomobilskih salonov. Dekleta so vse bolje izobražena o poznavanju avtomobilov in znajo odgovoriti tudi na bolj zahtevna vprašanja, pa čeprav se zaradi včasih zelo izzivalnih oblačil to zdi drugače, pravi Popsonova.
Prav oblačila so v zadnjem času zelo žgoča tematika v povezavi s hostesami in avtomobilskimi saloni. Nekateri avtomobilski saloni, na primer v Bruslju v Belgiji, so zapovedali kako morajo biti hostese oblečene, na Kitajskem pa razmišljajo, da deklet ob avtomobilih sploh ne bi imeli.
No, v Ameriki vedo, kako se streže strankam, ki jih privabljajo prav hostese. Pri Wranglerju je hostesa za en dan dela na razstavnem prostoru v Detroitu prejela 860 evrov plačila.
47
ogledov
Bajni zaslužki hostes na avtosalonih
![Hostese v Ženevi](/media/img/d5/49/52389ecf31319cc3567c.jpeg)
Zaščitni znak vsakega avtosalona so postavna dekleta. Wrangler je razkril, koliko so njihove hostese zaslužile za promoviranje njihovih vozil na avtomobilskem salonu v Detroitu.
Ampak za Slovence to spet ni služba, ampak je služba mesečno pakiranje izdelkov v škatlo za 600 evrov.