Oddelek Basf Coatings je v evropskem poročilu avtomobilskih barv predstavil priljubljene barve preteklega leta. Kot ugotavljajo, obstajajo bistvene razlike v priljubljenosti avtomobilskih barv glede na avtomobilski segment. Manjši, kot je avtomobil, širši je barvni spekter, medtem ko je pri večjih avtomobilih več posebnih efektov.
Tri barve dominantne
Učinek biserne barve pri premium vozilih
Poleg barv pa se ljudje lahko izražajo tudi s široko ponudbo posebnih učinkov. Akromatične barve, kot so črna, srebrna in bela, razvijejo povsem individualno barvno obnašanje skozi ciljno usmerjene posebne učinke. Geometrija telesa je vizualno okrepljena in barve prevzamejo nove efekte, kot je poudaril Mark Gutjahr, direktor Automotive OEM Color Design v Basf v Evropi: "Ciljno usmerjena interakcija med barvo in posebnimi učinki ustvarja bolj kompleksne in večplastne avtomobilske barve. Ta razvoj nas bo spremljal še v prihodnosti, saj še niso izčrpane vse možnosti v paleti posebnih efektov." V letu 2015 je imela več kot polovica avtomobilov v Evropi luksuzne barve z metalik učinki in 16 odstotkov z bisernimi. Zgolj eden izmed treh avtomobilov ima neefektivne barve, predvsem v segmentu majhnih avtomobilov.