Svoje mnenje lahko do 12. aprila poveste v spletni anketi AMZS.
Na tem področju namreč v Evropski uniji ni enotnosti. V nekaterih evropskih državah je mogoče z vozniškim izpitom B kategorije voziti ne le 49-kubične mopede in skuterje, ampak tudi motorna kolesa z delovno prostornino do 125 kubičnih centimetrov, za katere je pri nas potrebno vozniško dovoljenje A kategorije.
Kot poudarjajo pri AMZS, so motorna kolesa z delovno prostornino do 125 kubičnih centimetrov, v nasprotju z mopedi in skuterji z delovno prostornino do 49 kubičnih centimetrov, toliko bolj zmogljiva, da njihovim voznikom omogočajo več udobja med vsakdanjimi vožnjami, predvsem pa se lahko ti bolj varno vključujejo v promet.
Izkušnje iz držav, ki vožnjo takšnih motociklov z izpitom B kategorije dovolijo, so pokazale, da lahko tovrstna motorna kolesa delno ali celo v celoti med vsakdanjimi vožnjami nadomestijo avtomobile. Do izraza pridejo predvsem v velikih mestih z gostim prometom, zastoji in pomanjkanjem parkirnih mest, kjer motocikli ne le olajšajo vsakdanje prometne zagate, ampak zaradi manjše porabe goriva pozitivno vplivajo tudi na okolje. Kolesa z motorjem manjših prostornin in skuterji jih ne morejo nadomestiti, saj so njihove moči omejene, zaradi premajhne hitrosti ne morejo varno slediti prometnemu toku, na avtoceste in druge ceste, ki so rezervirane za motorna vozila, pa sploh ne smejo. Njihovi vozniki so poleg tega izpostavljeni celo prehitevanjem tovornjakov in podobnih velikih vozil, ki so hitrejši od njih, prehitijo pa jih lahko celo določeni traktorji.
Vodja področja varna mobilnost pri AMZS Erik Logar je izpostavil dejstvo, da je treba pri nas za motorna kolesa z delovno prostornino do 125 kubičnih centimetrov pridobiti vozniško dovoljenje A kategorije, ki od imetnika dovoljenja B kategorije zahteva, da se vrne v avtošolo. Tega pa večina nikoli ne stori in to večino tudi odvrne od tega, da bi sedli na motorno kolo. Pri AMZS so se zato odločili, da slovenske voznice in voznike v spletni anketi povprašajo, če bi se ob možnosti vožnje motocikla do delovne prostornine 125 kubičnih centimetrov z dovoljenjem B kategorije odločili za njegov nakup in uporabo.