Bugatti je 110 let proslavil s posebnim modelom centodieci, ki ga je razkril na zboru eksotičnih vozil v slavnem Montereyu. Navdih so iskali v svoji bogati zgodovini oblikovanja, še preden je leta 1998 Volkswagen Group pridobil pravice za znamko in ustanovil podjetje pod imenom Bugatti Automobiles S.A.S.
Centodieci je poklon športnemu avtomobilu EB110 SS (Super Sport) iz devetdesetih let prejšnjega stoletja. Za pogon vozila, ki temelji na modelu chiron (lažji je za 20 kilogramov) skrbi 8,0 litrski W16 motor s 1193 kilovatov moči (1600 KM), ki od 0 do 100 km/h pospeši v 2,4 sekunde, do 200 km/h v 6,1 sekunde in do 300 km/h v 13,1 sekunde. Največja hitrost je elektronsko omejena na 380 km/h.
Iz Bugattija so sporočili, da bodo izdelali le 10 primerkov, vsak pa bo stal (brez davka) osem milijonov evrov.
Posebnost centodiecija je opazno manjša maska od chironove, ki spominja na podkev in je oblikovni spomin na že prej omenjeni EB110, zaščitni znak pa so izjemno ozki polni LED žarometi in štiri opazne izpušne cevi ter spojler na zadku kot tudi vrata, ki spominjajo na EB110.
"Ponosni smo na dolgo zgodovino Bugattija, katere del je EB110," je dejal predsednik Bugattija Stephan Winkelmann. "Zato praznujemo ponovno interpretacijo tega izjemnega vozila z modelom centodieci (italijansko poimenovanje za številko 110)," je še dejal Winkelmann.