Prenova pri obeh modelih obsega manjše oblikovne osvežitve zunanjosti in notranjosti, nove žaromete in novi infozabavni sistem, bencinski BMW-ji serije 4 gran coupe pa so bili deležni tudi izboljšav na pogonskem sklopu. Proizvodnja se začne julija 2024.
Na vseh različicah so najbolj očitne spremembe žarometov, ki so dobili novo BMW-jevo grafiko. Na najmočnejših različicah M440i in i4 M50 so serijski prilagodljivi led žarometi in zadnje luči v dizajnu "laserlight" z BMW-ja M4 CSL, ki so sicer na voljo za doplačilo. Drugačna je tudi oblika ledvičk, nekaj pa je tudi novih kolesnih platišč. Novi sta tudi dve karoserijski barvi.
V notranjosti je nova zasnova volanskih obročev, ki so v osnovnih različicah dvokraki, v športnejših različicah pa trikraki s prisekanim spodnjim robom. Stikala na volanskih obročih so vsa osvetljena. Vse različice so dobile tudi novo zasnovo z ukrivljenima zaslonoma, ki delujeta z najnovejšim operacijskim sistemom iDrive 8.5. Pri i4 je izboljšano tudi načrtovanje poti z vključenimi možnostmi postankov za polnjenje.
Električni BMW i4 je zdaj na voljo v štirih različicah, med katerimi je nova predvsem različica BMW i4 xDrive40 s štirikolesnim pogonom in močjo 295 kilovatov ter dosegom med 444 in 548 kilometri. Še naprej pa ostajajo ostale različice, torej BMW i4 eDrive40 in eDrive35 z zadnjim pogonom ter športni BMW i4 M50 xDrive.
Pri bencinskem BMW-ju serije 4 gran coupe še naprej v osnovi ostajata enaka turbobencinska štirivaljnika, 420i z zadnjim in 430i xDrive s štirikolesnim pogonom. Novosti so više, saj so turbobencinski vrstni šestvaljnik M440i xDrive ter turbodizelski štirivaljnik 420d in šestvaljnik 430d xDrive dobili 48-voltne blage hibride, ki jim izboljšujejo okoljsko bilanco.