Model 3 je najbolj dostopen avto znamke Tesla doslej. Kljub vsem nosečniškim in poporodnim težavam, ko so pri Tesli šele v zadnjih tednih uspeli vzpostaviti kolikor toliko normalno proizvodnjo, bo to očitno avto, ki bo pošteno podkuril pod nogami tradicionalnim znamkam.
O tem daje slutiti tudi opis, ki ga je za ameriški BMW klub prispeval Alex McCulloch, letalec in "performance" inštruktor BMW.
V precej obsežnem besedilu je opisal, kako ga je prijatelj za snemanje reklame povabil, da bi kot "precision driver" upravljal z avtomobilom z izredno nizko ("enomestno") serijsko številko izdelave. Čeprav ni neposredno omenil, za kateri avto gre, je razblinil vse dvome s stavkom: "Dejal bom takole - če bi imelo podjetje ime in priimek, bi bilo ime Nikola, najnovejši 'model' pa nosi isto številko, kot popularna 'serija' pri BMW.
Snemanje v osrčju Skalnega gorovja je trajalo ves dan in je bilo zelo intenzivno, vključevalo je najrazličnejše prvine vožnje, tako da se je McCulloch z avtom lahko v enem dnevu dodobra spoznal. Njegova glavna naloga je bila, da naj bo avto med snemanjem natančno tam, kjer je zahteval režiser. Če to med hitro vožnjo pomeni vsega dva centimetra stran od kamere, pač dva centimetra.
Opisuje zelo enostaven pristop za upravljanje z različnimi komandami, ki se večinoma vse aktivirajo prek velikanskega sredinskega zaslona. Celo dnevne luči, kar ni ravno intuitivno. Stikalo za smerokaze v sili pa je našel šele pod streho, poleg vzvratnega ogledala.
A v vožnji je menda izjemen
McCulloch je bil še posebej presenečen, za kako stabilnega in odlično uravnoteženega se je izkazal model 3 v ostrih manevrih. Opisuje zelo neposredno krmiljenje, odlične zavore in huronski pospešek, ki ga omogoča elektro pogon. "Vse je bilo na ravni mojih predstav o športni limuzini - pomislite na E46 M3 - toda bolje, da se ustavim ..."
Teslo model 3 profesionalni dirkač BMW opisuje za "game-changerja", saj je cenovno precej dostopnejši od model S, po drugi strani pa lahko zadovolji celo takšne ljubitelje BMW stare šole, kot je on. "Res ga nisem želel vzljubiti, toda na tem avtu je malo stvari, čez katere bi se lahko pritoževal." Za teslo model 3 pravi, da gre brez dvoma za avtomobilsko prihodnost, pri kateri se ni treba odpovedati vrednotam, ki jih imajo vgrajene današnji športni bencinski avtomobili.
dezurni@zurnal24.si
Pravi, da "se ni treba odpovedati vrednotam,ki jih prinašajo bencinarji in dizli".... , ja kruto resnico prinese že naslednji dan...ko je zadeva prazna in si za nekaj ur priklenjen na peški hojo... pa ko pozimi zmrzuješ v njem, če želiš… ...prikaži več priti na cilj, pa poleti se kuahš v njem zaradi enakega razloga... Ja, kupit električni avto se res splača... vi zagovorniki res spoštujete naravo, ko podpirate polnjenje teh avtov na elektriko, dobljeno z nafto, premogom...čestitam. Samo za svojo rit, kajne?
o joj za bruhat.. koliko od vas, se je vozlo v Tesli S? No to je avto z gasom,piskanjem motorja in brutalnim pospeškom. "tu se razlikuje od avtov z notranjim izgorevanjem",je pa na nivoju izdelave golfa 3","oprosti golf". Da ne… ...prikaži več govorim kaj pospeški in masa naredijo z gumami , ki niso poceni!No suma sumarum...Kupite bencinarja in ne nasedajte plačanim oglasom, kot je verjetno tale.
OMG kakšni nevedneži komentirajo Teslo model 3. Pametujejo, pametujejo.... Tesla model 3 je v igri za bodoče vozilo moje žene, ko se trenutni avtomobil izvozi. Zakaj je tako? Ker model 3 predstavlja najboljše kar lahko dobiš za svoj denar če… ...prikaži več posegaš po avtomobilih razreda: Mercedes Benz C, BMW 3, AUDI A4 ...Sam vozim 500 + konjsko bi turbo mrcino, ki porabi vsaj 15 litrov 100 oktanskega, poleg vsakdanjega vozila ter javnega prevoza, ki ga uporabljam. Samo nevednež lahko kritizira TESLO model 3.