Trenutna tretja generacija BMW-ja X3 je na trgu že od leta 2017, leta 2021 pa je doživela zadnjo osvežitev, zato je že skrajni čas za novo četrto generacijo, ki prinaša predvsem povsem novo oblikovno zasnovo, izstopa pa tudi novi turbobencinski šestvaljnik.
Oblikovalci pravijo, da je bilo njihov cilj tudi poenotenje dinamike in elegance, kar se odraža tudi v merah. Z novo generacijo je namreč BMW X3 postal večji, saj je od predhodnika 34 milimetrov daljši in 29 milimetrov širši, je pa tudi 25 milimetrov nižji. Medosna razdalja je ostala bolj ali manj enaka, medtem ko so koloteki spredaj postali širši 16 milimetrov, zadaj pa 45 milimetrov.
Kot rečeno, je BMW X3 doživel drastično prenovo videza. Spredaj gotovo izstopata ledvički, na katerih takoj opazite poševne prečke, ki smo jih spoznali na prenovljeni seriji 1. Ledvičke so lahko za doplačilo tudi osvetljene in dobijo nov poudarek, ki ga dopolnjujejo dvojni žarometi z značilnima L-jema.
Nov oblikovni jezik se nadaljuje tudi na boku, kjer športno silhueto s kratkimi previsi, dolgo strešno linijo in izstopajočimi blatniki poudarja še strešni spojler. Zadku širine ne zagotavljajo le razširjeni zadnji koloteki, ampak tudi vodoravna vodila luči, ki se zaključijo v značilno obliko črke T. Do sprememb je prišlo tudi na področju karoserijskih lakov, saj so, z izjemo BMW X3 30e xDrive, na voljo tudi individualne izvedbe. Med devetimi kovinskimi barvami je tudi novi odtenek "Dune Grey".
Povečane zunanje mer se odražajo tudi v notranjosti, predvsem ko gre za prostornost zadnje klopi, na katero lahko potniki lažje vstopajo in imajo tudi več prostora za kolena. Večji je tudi prtljažnik, ki meri od 570 do 1.700 litrov.
Predvsem pa se v notranjosti opazi posodobljena ureditev voznikovega delovnega prostora, ki je seveda opremljen z BMW-jevim ukrivljenim širokim zaslonom, ki deluje s pomočjo najnovejše devete generacije BMW-jevega operacijskega vmesnika iDrive. Zaslon sestavljata 12,3-palčna digitalna armaturna plošča in 14,9 palčni za dotik občutljivi del. Del zasnove BMW-jevega digitalnega kokpita je tudi odrezan volanski obroč.
Ko gre za pogonske sklope, je ponudba v BMW-ju X3 še naprej precej pestra., saj jo sestavljajo bencinski, dizelski in priključno hibridni motorji. Motorji z notranjim zgorevanjem so vsi opremljeni tudi z 48-voltnimi blagimi hibridi. V vrhu je BMW X3 M50 xDrive, čigar novi 3-litrski turbobencinski šestvaljnik razpolaga z močjo 293 kilovatov in 100 kilometrov na uro doseže v 4,6 sekunde. Priključne hibride predstavlja različica BMW X3 30e xDrive s sistemsko močjo 220 kilovatov, čigar izboljšan električni sistem omogoča povečan električni doseg od 81 do 90 kilometrov.