BMW je izbral vse pomembnejši avtosalon v Šanghaju, na katerem Evropejci predstavljajo kar nekaj svojih novosti, za premiero različice M4 CS.
Čeprav se na prvi pogled ne razlikuje tako veliko od klasičnega M4, še posebej veliko so naredili pri zmanjševanju mase, zato so pri različnih sestavnih delih uporabili ogljikova vlakna. Skupna masa je tako 1.580 kilogramov, kar je dobrih 30 kilogramov manj od primerljivo opremljenega M4.
M4 CS ima nov sprednji difuzor zraka ter majhen spojler na zadnjih vratih. Nosi tudi unikatna desetkraka platišča z Michelinovimi pnevmatikami.
Pod pokrovom še zmeri grmi trilitrski šestvaljnik, kipa zmore 338 kW (460 KM), kar je 22 kW (30 KM) več kot v doslej najmočnejšem klasičnem M4 s competition paketom. Najmočnejši M4 v različici GTS ima sicer 360 kW (500 KM).
Prirastek navora pri CS je 50 Nm in ga je sedaj kar 600 Nm. Pospešek do 100 km/h je vsega 3,9 sekunde, najvišja hitrost pa omejena na 280 km/h. Pogon je speljan le na zadnji dve kolesi, moč se prenaša prek sedemstopenjskega menjalnika z dvojno sklopko.
V primerjavi z M4 je pri CS še bolj dodelano podvozje. Rezultat vsega je, da je M4 CS progo v Nürburgringu odpeljal v sedmih minutah in 38 sekundah oziroma konkretnih 22 sekund hitreje kot klasični M4.
dezurni@zurnal24.si