Pred tedni predstavljen novi najmočnejši serijski dizelski motor, ki jih je kadarkoli izdelal BMW, je dobil prvo "stranko". Vgradili so ga v serijo 7 in ji nadeli oznako 750d.
Povsem na novo novo razvit vrstni šestvaljni dizelski motor ima dve turbini, ki sta namenjeni "dihanju" pri nižjih vrtljajih, in še dve, ki pomagata pri višjih vrtljajih. Na ta način je izjemna vlečna sila kar 294 kW (400 KM) in 760 Nm navora prisotna že od zelo nizkih vrtljajev naprej. BMW 750d xDrive denimo pospeši od 0 do 100 km/h že v 4,6 sekunde. Poraba se po tovarniških meritvah giblje pri 5,9 litra. Motor je seveda na voljo tui za podaljšano različico L.
Druga novost pri serije 7 je, da je pridobila možnost priključnega hibrida, ki kombinira dizelski motor in elektromotor s skupno močćjo 240 kW (326 KM). Avti bodo nosili oznako 740e iPerformance.
Bodite pozorni na oznaki 140i in 240 i
Morda še bolj zanimiva novost pa je posodobitev šestvaljnega bencinarja, namenjenega za serijo 1 in 2. Ima 10 kW več moči, avti z novo oznako 140i in 240i pa imajo sedaj na voljo kar 250 kW (340 KM) in 500 Nm navora. Kako hitri so ti atleti, dokazuje podatek o šprintu do 100 km/H: 4,6 sekunde v primeru 140i z osemstopenjsko avtomatiko.
Obe seriji imata tudi posodobljen štirivaljni dvolitrski motor. Bencinar ima sedaj za 5 kW višjo moč in sicer 135 kW (184 KM). Več moči skrivajo tudi oznake 125i (165 kW /224 KM) in 230i (185 kW/252 KM).
Pri BMW bo od poletja na voljo posodobljen ConnectedDrive infotainemnt sistem, ki bo med drugim omogočill WLAN omrežje za osem ljudi ter bo prilagojen za naprave za brežično polnjenje QI.
dezurni@zurnal24.si