Avto
13 ogledov

BMW seriji 1 petico za vožnjo, enico za ceno

BMW serija 1 urban
1/30
Boštjan Tacol
BMW serije 1 v paketu opreme urban in z izdatnim doplačilom ponuja veliko ekskluzivizma, manjka pa nekaj skorajda že običajne opreme.

Po oblikovni plati avtomobil pušča mešane občutke in znova se potrjuje rek, da imajo vsake oči svojega malarja. Najizrazitejši del avtomobila je nos s tako modno 3D-zašiljenostjo. Zadek je manj izrazen, luči delujejo sumljivo podobne nekemu drugemu nemškemu avtomobilu.

Če bi pred avtom mižali in imeli na razpolago le tip, bi 11 palic namesto osmih na velikih ledvičkah izdajalo, da gre pri testniku za paket opreme urban, ki stane nekaj manj kot 2.000 evrov. Če bi odprli še oči, bi to spoznali po belih ogledalih, režah vstopišč zraka in zaključku zadnjega odbijača, vse v beli barvi visokega leska. Tu so še napisi na boku za najmanj poučene oziroma indiferentne.

Znotraj urbani paket prinaša odlični športni volan, pragove z dodatkom aluminija in ambientalno svetlobo, ki ji lahko po želji spreminjamo barvo. Belo oblazinjenje sedežev in armaturne plošče sta zvišala letvico premium občutka zelo visoko.

Užival bo predvsem voznik

Serija ena je zrasla po merah, zaradi zgolj tri centimetre daljše medosne razdalje pa še vedno ne moremo govoriti o neki nadpovprečni prostornosti, še posebej ne na zadnji klopi. Je pa položaj za odebeljenim in natančnim volanom ter podaljšanega sedalnega dela pisan na kožo športnemu značaju voznika.

BMW serija 1 urban | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Čeprav sta ergonomija in videz merilnikov že dolgo dolgočasno enaka, ne glede na to, v kateri seriji sedite, je vse na svojem mestu. Velik osrednji zaslon, ki je malce neugledno nasajen na sredino armaturne plošče, je ena od redkih nedoplačljivih vsebin avtomobila. Celo nekateri skorajda samoumevni dodatki (bluetooth) imajo popoprano v ceno, medtem ko je sekcija z napredno varnostno tehnologijo na seznamu doplačil nerazumljivo kratka. Kakovost izdelave je na zelo visoki ravni.

Novi osemstopenjski avtomatski menjalnik steptronic ima zgolj eno sklopko, pa je vseeno zgled uglajenosti in prilagodljivosti. Prestavlja zelo hitro in neopazno. Pravzaprav bi mu lahko očitali kvečjemu to, da ima skorajda kakšno prestavo preveč. Nikoli zadovoljni, bi kdo rekel.

Vmesni od treh motorjev v dizelski ponudbi je odziven, vendar s 105 kilovati premalo za izrazito športnost. Tako je ostalo podvozje v testniku v dobršni meri neizkoriščeno, čeprav je dokazalo, da zmore zaradi zasnove dvojnega vpetja spredaj, večvodilnega zadaj in porazdelitve mase 50:50 ponuditi zelo veliko varne zabave. Presenetilo nas je tudi glede udobja, saj je bilo udarcev izpod koles v notranjosti čutiti veliko manj, kot smo pričakovali. Poraba 6,7 litra za takšen avtomobil ni veliko, še posebej ker smo pustili še precej rezerve v voznikovih nogah.

Na koncu še pogled na cenik. Za kar 17.507 evrov dodatne opreme se je nabralo, kar je testnika dvignilo na raven vrhunsko opremljenega srednjega razreda. Čeprav gre za avtomobil velikih sposobnosti in ekskluzive, je potrebne veliko želje in čustev za plačilo 44.207 evrov končne cene.

Podatki o vozilu (BMW 118d, urban)
Motor: štirivaljni, dizelski
Moč in navor: 105 kW/143 KM pri 4.000 vrtljajih, 320 Nm med 1.750 in 2.500 vrtljaji na minuto
Zmogljivosti: 212 km/h, 8,9 sekunde od 0 do 100 km/h
Poraba: 6,7 litra na 100 km, 115 g CO2/km
Mere (v mm) (D x Š x V): 4.324 x 1.765 x 1.421, medosna razdalja 2.690
Prtljažnik: 360 litrov
Cena: 26.700 evrov (osnovni), 44.207 evrov (testni)

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.