BMW X1 sicer, vsaj za zdaj, ni postal "pravi M", ampak gre za malce manj športno izvedbo z oznako BMX X1 M35i xDrive. Kljub temu razpolaga z obilo športnosti v obliki 2,0-litrskega turbobencinskega štirivaljnika, agresivnega videza in izboljšanega podvozja za še boljše spopadanje s cestnimi izzivi. Uvaja tudi BMW-jev novi infozabavni vmesnik iDrive 9.
Motor ima sicer štiri valje, vendar gre za precej okrepljeno različico, ki med 5.750 in 6.500 vrtljaji na minuto razvija moč 221 kilovatov, med 2.000 in 4.500 vrtljaji pa navor 400 njutonmetrov. To je precejšnji prirastek moči v primerjavi z najmočnejšo "navadno" različico križanca. BMW-jevi inženirji so izboljšave motorja sicer dosegli z močnejšo ročično gredjo, optimiziranim sistemom za dovod olja, ter izboljšano ureditvijo ležajev, kar so prenesli s šestvaljnikov.
Moč motorja se preko sedemstopenjskega menjalnika ter vanj vgrajenega mehanskega diferenciala z omejenim zdrsom prenaša na vsa štiri kolesa, rezultat tega pa je, da precej velik športni terenec 100 kilometrov na uro doseže v vsega 5,4 sekunde.
Za uspešno ustavitev takšne moči po drugi strani poskrbijo športne zavore, pri katerih spredaj štirje bati delujejo na 15,2-palčne navrtane kolute, zadaj pa po en bat deluje na 13-palčna solidna koluta. Takšne zavore v sijajno sivi barvi se skrivajo za 19- ali 20-palčnimi platišči. Serijska sta tudi športni volan in nastavljivo podvozje.
Športnim lastnostim ustrezajo tudi preureditve zunanjosti z večjimi vstopniki za zrak, širšimi blatniki, strešnim spojlerjem in difuzorjem ter štirimi izpušnimi cevmi. Poleg možnosti sedežev M Sport v notranjosti izstopa instrumentna plošča v alkantari, poleg nje pa še nova generacija infozabavnega vmesnika iDrive 9 z izboljšanimi meniji.