Pri BMW so se odločili, da bodo z novimi modeli, ki jih bodo uvrstili na vrh prodajne palete, uvedli tudi nov, črno-bel logotip.
Nov logotip so pokazali že na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, in sicer nad razstavnim prostorom prihodnjega suva X7 in konceptneega vozila i8 coupe. BMW je črno-belo kombinacijo logotipa uporabil že pred stoletjem, skupaj s celotnim imenom Bayerische Motoren Werke, ki označuje kratico BMW.
"Naša zgodovina je dolga, več kot 100 let smo prisotni na trgu vozil. To je treba na neki način pokazati," pravi podpredsednik BMW Hildegard Wortmann in o logotipu dodaja: "Gre za novo vizualno identiteto, ki je bolj emocionalna."
Menjava avtomobila za nekaj dni?
Pri BMW bodo ohranili nemško črkovanje celotnega imena podjetja ob logotipu tudi v ZDA. Wortmann je novo pozicioniranje najbolj luksuznih modelov znamke označil kot nov pristop do najbolj zahtevnih kupcev. Podobno je v modni industriji, kjer oblikovalci na najbolj luksuzne linije dodajajo polna imena znamke in inicialke na cenovno bolj dostopne kose oblačil.
Luksuzno označevanje pa ne bo potrebno na stavbah, prodajnih salonih. BMW z njim v prvi vrsti krepi vez s svojimi strankami. Pri BMW pa razmišljajo tudi o tem, da bi lastnikom BMW vozil ponudili možnost, da svoje vozilo za dan ali dva zamenjajo z drugim vozilom, na primer limuzino serije 7 s športnim terencem X7.