Pri Seatu pravijo, da se je ateca, s katero so leta 2016 vstopili v tedaj še razmeroma svež razred športnih terencev spodnjega srednjega razreda, izkazala za zelo uspešen model, saj so jih prodali več kot 300 tisoč, zgolj leta 2019, torej lansko leto, pa jih je tekoči trak zapustilo skoraj 100 tisoč. Ateca torej z vsakim letom postaja bolj uspešna.
S tem je tudi zastavila uspešno pot poznejšima športnima terencema v Seatovu ponudbi, manjši aroni in večjemu tarracu, in vsi trije skupaj so v Seatovi modelni ponudbi lani zasedli že 44-odstotni prodajni delež. Pri Seatu zato menijo, da bo ateca uspešna tudi v prenovljeni obliki.
Uskladitev s tarracom
Zunanjo obliko atece so predvsem uskladili z novimi oblikovnimi smernicami katalonske znamke, ki jih je uvedel tarraco, sledila pa sta je tudi novi leon in cupra formentor. Spremembe so ji dodale predvsem bolj emocionalni značaj, ki ji ga je doslej morebiti glede na znamkino usmeritev nekoliko manjkalo. Izstopa predvsem, sprednji del z led razsvetljavo, malo manj pa to velja tudi za zadek. Oblikovne spremembe so ateci sicer dodale tudi 1,8-centmetrski dolžinski prirastek, sicer pa ostajajo mere bolj ali manj enake.
Izstopa nova različica opreme xperience, ki ji da bolj robustno terenski nastop in nadomešča dosedanjo različico xcellence, na voljo pa sta tudi športna ateca FR in »običajna« ateca SE.
Znotraj izstopa nekoliko preoblikovan volanski obroč, v boljših različicah opreme pa je na voljo tudi digitalni kokpit, ki se prikazuje na 10,25-palčnem zaslonu pred voznikom. Pri Saetu so nadgradili tudi infozabavni sistem, ki vključuje tudi vmesnik HMI (Human Machine Interface) in ga je mogoče upravljati preko 8,25 ali 9,2-palčnega za dotik občutljivega zaslona, ki so ga tudi malenkostno premestili.
Hola Hola
Možno je tudi glasovno upravljanje, ki ga vzbudimo s pozdravom »Hola Hola«, polna pa je tudi povezava s pametnimi telefoni. Ateca je po novem opremljena s priključki USB tipa C, za nemoten stik s svetovnim spletom pa poskrbi tudi s povezavo preko vgrajene SIM kartice. Na voljo je tudi aplikacija SEAT connect app, preko katere lahko lastnik daljinsko nadzoruje in upravlja svoj avtomobil. S sodobnimi pričakovanji so uskladili tudi varnostne sisteme, s katerimi je ateca postala eden najbolj varnih avtomobilov, ki so trenutno na trgu.
Pod motornim pokrovom so na voljo sveži turbobencinski in turbodizelski motorji. Osnovni turbobencinski motor je 1.0 TSI z močjo 81 kilovatov, na sredi je štirivaljnik 1,5 TSI z močjo 110 kilovatov, najviše med bencinskimi pa je motor 2.0 TSI z močjo 140 kilovatov. Turbodizelska motorja imata oba delovno prostornino dveh litrov, saj so 1,6-litrskega opustili, razpolagata pa z močmi 85 in 110 kilovatov. Najmočnejša bencinski in dizelski motorja sta na voljo tudi s štirikolesnim pogonom.