Odnos med Hyundaijem in Kio v zadnjih letih je dajal videz vse česa drugega kot bratskih korejskih znamk. Z obliko, po cenah in še čem sta se bolj kot z drugimi, predvsem evropskimi tekmeci bojevala med seboj.
A odslej bo drugače, je ob robu ženevskega avtosalona napovedal Peter Schreyer, novi krovni dizajnerski šef šeste največje avtomobilske grupacije na svetu. "Potrebujemo več različnosti in manj medsebojne tekmovalnosti. Želim si tudi več dimenzijskih razlik med našimi modeli," je eden najbolj vplivnih avtomobilskih oblikovalcev današnjega časa povedal za WhatCar?.
Napovedal je tudi več razlik v notranjostih, ki so si doslej delile marsikateri detajl. Ni izključil niti možnosti, da si bosta po modelih, ki jih bosta v prihodnje izdelovali, pa tudi po cenah Hyundai in Kia bolj vsak sebi.
Oblikovanje znamke Kia bo po mojem šlo še bolj v smer dinamike, mladostne razposajenosti in elegance, Hyundai pa bo verjetno v veliki meri še vedno stavil na bolj konzervativne okuse, a na rahlo drugačen način. To, da je veliko notranjih… ...prikaži več delov enakih v Kiah in Hyundaih je pa vsaj malce privlečeno za lase, kaj lahko potem rečemo za škode in volkswagne, kjer dejansko najdeš poplavo identičnih zadev ob veliko večji cenovni razliki kot pri Kii in Hyundaiu.