Avto
7455 ogledov

Bravo, kranjski policisti!

Policija Andrej Leban
Primer, kako lahko državni uslužbenci z malo dobre volje in samoiniciativnosti močno pripomorejo pri obveščanju in ublažitvi slabe volje med vozniki.

Kranj si še ni oddahnil od konca polletne zapore zahodne obvoznice, ko že sledi delna zapora Delavskega mostu, ki velja za osrednjo vzhodno kranjsko prometnico, saj prek njega teče promet od avtoceste do osrednjih kranjskih proizvodnih obratov (Sava Tires, Iskraemeco, Iskratel ...) in naprej proti Škoflji Loki. 

Delna zapora Delavskega mostu v Kranju bo vpeljana v soboto, 23. marca. Predvidoma bo trajala do marca 2020. 

Zaradi potrebo po celoviti prenovi štiri desetletja starega mostu bo delna zapora trajala kar eno leto. V tem času bo promet prek mostu čez Savo speljan dvosmerno le po eni polovici vozišča, prav tako si bodo morali pešci in kolesarji v obe smeri deliti odmerjen prostor. 

Za tovornjake nad 3,5 tonami pa v vsem tem času veljala popolna prepoved prometa z obvozom prek avtocestnega priključka Kranj Zahod. Hkrati v času obnove začasno ne bo veljala prepoved vožnje tovornega prometa na regionalni cesti med Kranjem in Medvodami ter dalje v Ljubljano.

Kljub temu se v okolici mostu v konicah ne bo mogoče izogniti podaljšanemu potovalnemu času osebnih vozil in zastojem. 

Semafor Pri nas Avto V Kranju napovedujejo revolucijo z oznakami na semaforjih

Kranjska policija, ki že tako v slovenski policiji velja kot najbolj dejavna na področju inovativnega obveščanja javnosti prek socialnih omrežij ob pomoči sporočil in filmčkov, je v zadnjih dneh zagnala obsežno akcijo obveščanja javnosti o zapori. Tako se na Facebooku vrstijo obvestila z grafičnim prikazom omejitev, predlaganimi obvozi in celo anketami, s katerimi želijo vse uporabnike kranjskih cest kar najbolje pripraviti na zaporo. 

Pri reševanju prometne problematike bodo tako kot v zimski zapori zahodne obvoznice dejavno sodelovali z mestnim redarstvom, pričakovati je, da bodo v času konic uvedene tudi začasne prilagoditve prometnega režima. 

Spomnimo, septembra je hudo nezadovoljstvo v Kranju povzročilo dejstvo, da je Direkcija za infrastrukturo pod vodstvom Damirja Topolka praktično čez noč uvedla zaporo zahodne obvoznice, tako da je na levi nogi ujela ne le voznike, temveč tudi občino, policijo in redarstvo, ki se niso imeli časa pripraviti in obvestiti javnosti. Na direkciji so kasneje "v opravičilo" dejali, da so pri snovanju zapore storili vse, kar jim nalagajo predpisi. 

Čez poletje bo v Kranju potekala tudi preureditev krožišča na Primskovem, ki je eno hujših prometnih ozkih grl v Sloveniji in vzrok za vsakodnevne zastoje. 

prijatelji, veselje, sreča Avto Ves Kranj in velik del Gorenjske bo na dan žena vriskal od veselja Obnova mostu v Kranju Blokada Avto Kranjčani, opustite upanje in raje molite za milo zimo

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 3
  • sam50 13:20 20.marec 2019.

    Delo si je potrebno čuvati-zato pa imamo takšne termine,pa, da se porabljena sredstva nekako opravičijo.

  • kmetek 11:34 20.marec 2019.

    faking 1 leto?!!!!!! to naredijo kitajci v max 1 mesecu !!!!!!!!!!

  • stilist 09:42 20.marec 2019.

    Dobro! Za delavski most eno leto... Ampak za izgradnjo krožišča pri Bitnjah, ki naj bi se začelo maja, pa celih osem mesecev. Kdo je tukaj nor? Za izgradnjo "ceste bratstva in enotnosti" od Lj do Zg so rabili ravno toliko. ...prikaži več Brez take mehanizacije kot danes...