Direktor marketinga pri Qualcomm Halo Dr. Anthony Thompson pravi, da se o vgradnji sistema pogovarjajo z vsemi večjimi proizvajalci električnih avtomobilov. "Verjamemo, da bodo prvi avtomobili opremljeni s sistemom brezžičnega polnjenja v prodaji že leta 2017," dodaja Thompson.
Elektrika v množična vozila
Za zdaj še ni znano, koliko bo brezžično polnjenje stalo v primerjavi s klasičnim polnjenjem s pomočjo polnilnega kabla. Thompson dodaja, da bo tehnologija v začetku na voljo na luksuznih avtomobilih, v letih za tem pa bodo na voljo v avtomobilih, ki jih množično srečujemo na cestah.
"Visoki predstavnik enega od avtomobilskih proizvajalcev, s katerim se pogovarjamo o sodelovanju, nam je dejal, da računajo, da bo elektrika na cestah zavladala v roku desetih let. Pričakujejo, da bo kar 50 odstotkov vseh novih prodanih vozil električnih ali hibridnih. Verjamem tudi, da bodo skoraj vsi opremljeni s tehnologijo brezžičnega polnjenja," dodaja Thompson.
Sistem deluje tako, da izkorišča tehnologijo magnetne resonance, do česar pride s spreminjanjem jakosti magnetnega polja med tuljavo v tleh, ki to elektriko oddaja, in tuljavo v vozilu, ki to elektriko sprejema. Ta sistem lahko zmanjša izgube učinkovitosti prenosa elektrike, do česar lahko pride zaradi zaradi netočnega prekritja tuljav ali višinske razlike med oddajno tuljavo v tleh in sprejemno v vozilu. Sistem je oblikovan tako, da kar najbolj zmanjša elektromagnetne motnje na opremo v okolici, oddajna tuljava v tleh pa je robustno strukturirana, da zdrži vožnjo vozil po njej.