Avto
9 ogledov

C kupe s serijsko samozavestjo

mercedes-benz c coupe
1/22
Žurnal24 main
Mercedes-benz C kupe je že v prvem pravem poskusu tovarne, da se prerine med vladarja premium razreda, audija A5 in BMW serije 3 kupeja, prišel nevarno blizu. Kot pa je navada pri tovrstnih avtomobilih, se občutki stopnjujejo s količino denarja, ki ga je pripravljen kupec vložiti.

Čakanje na "tretjo možnost" v srednjem premijskem razredu kupejev se je izplačalo. Kljub pestri izbiri kupejev v njegovi paleti je v tem segmentu pri Mercedes-Benzu doslej zijala vrzel, ki pa so jo zapolnili z izdelkom, s katerim v marsičem konkurira celo 11 centimetrov daljšemu kupeju razreda E.

C kupe se v veliki meri navezuje na obliko prenovljene limuzine. To morda res pomeni, da oblika 4,59 metra dolgega vozila mestoma ne deluje povsem sveže, prav tako ni tako stilsko dovršena, kot je denimo novi CLS, vendar prisekan nos z dolgim motornim pokrovom, elegantno v lok napeta streha in dovolj nastrojen zadek puščajo všečno zmes elegance in športnosti, ki bi morala prepričati tudi tisto klientelo, ki se še ni srečala z abrahamom. Je pa jasno, da je potrebno za lepoto globlje seči v žep, saj denimo v serijski opremi ni ksenonk, zaradi slabše preglednosti nazaj tudi ne bo šlo brez parkirnih pomagal. Samozavest na ulici je višal tudi krom paket.

Znotraj: udobno

Notranjost je glede na uporabljene materiale in počutje voznika z doplačljivim komfortnim volanom na zelo visoki ravni, merilnikom in nasploh armaturni plošči uspeva zmes klasike in modernosti, sedenje na sedežih s kombinacijo blaga in imitacije usnja, električnem pomikom ter inegriranimi vzglavniki je dovolj dobra vstopna točka, mnogi pa bodo že iz prestiža želeli več. Prostora za okončine je primerno, ne pa veliko, še posebej na zadnjih dveh sedežih odrasla potnika ne bosta vztrajala dlje od državne meje. Je pa prtljažnik z osnovnimi 450 litri prostora nadpovprečno uporaben.

mercedes-benz c coupe | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
Nekaj kapric je v rešitvi z ne vedno priročno nožno "ročno" zavoro in menjalnikom. Ta je bil v testniku sedemstopenjski 7G-tronic najnovejše generacije, kar med drugim pomeni, da je imel avtomobil prijazno delujoči stop&start sistem. Ročni način pretikanja pa je precej manj intuitiven od konkurentov, ne toliko zaradi rešitve s premikanjem ročice levo-desno (in ne naprej in nazaj), kot zaradi dejstva, da se v avtomatski način znova vrne šele, ko prestavimo v šesto prestavo. Tudi po hitrosti zaostaja.

Prožen motor in udobno podvozje

Šibkejši od obeh 2,2-litrskih dizlov je dovolj za mirno in varčno vožnjo. Predvsem navduši s prožnostjo, saj 400 Nm najvišjega navora na zadnji par koles spravi že pri 4.000 vrtljajih. Zelo dobra je tudi poraba, na našem testu je znašala 6,5 litra. C coupe med ovinki pokaže veliko talenta. Res je za odtenek manj oster od obeh glavnih konkurentov, ima pa gotovo najbolj udobno podvozje.

Cenovno je kupeja težko primerjati, saj aktualna BMW serija 3 že odhaja v pokoj, primerljivo motoriziran audi A5 pa v osnovi ponuja več opreme. Dejstvo pa je, da C kupeja s šibkejšim dizlom po osnovni ceni 34.860 evrov verjetno ne bo kupil nihče. Sedem več ali manj omenjenih dodatkov pa je ceno hitro potisnilo na ne več tako majhnih 45.089 evrov. Kot vedno pri takšnih avtomobilih pa ima veliko vlogo pri odločitvi zvezda.

Podatki o vozilu: mercedes-benz C 220 CDI blueefficiency kupe

Motor: dizelski, štirivaljni
Prostornina: 2.143 ccm
Najvišja moč: 125 kW (170 KM) med 3.000 in 4.200 vrt./min
Najvišji navor: 400 Nm med 1.400 in 2.800 vrt./min
Poraba na testu: 6,5 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 128 g CO2/km
Zmogljivosti: 231 km/h, pospešek 8,1 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (V x Š x D) (v mm): 4.590 x 1.997 x 1.406 medosna razdalja: 2.760
Prtljažnik: 450 litrov
Cena: 34.860 EUR/45.089 EUR (testnik)

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.