Enoprostorsko ofenzivo Ford letos jemlje resno, saj poleg povsem novega S-maxa predstavlja tudi njegova pomlajena mlajša brata C-max in grand C-max.
Oba sta dobila podobo, ki zelo spominja na pred časom predstavljenega osveženega focusa, z bolj zašiljenim nosom, na katerem kraljujejo velika "usta", ki postajajo značilnost vseh fordov. LED dnevne luči so serijske, zadnja svetila so malce manjša.
Znotraj je osrednja konzola ukrojena v bolj jasnem jeziku, materiali so boljši, upravljanje gretja ima nova stikala, končno je avtomobil dobil ekran, ki ni več manjši od marsikaterega pametnega telefona. Odslej bo namreč v avtu 8-palčni zaslon, občutljiv na dotik, za njegovo delo bo skrbel SYNC sistem povezljivosti in glasovnega ukazovanja druge generacije.
Vsi po standardu euro 6
Nekaj je bilo opravljenega tudi pri zvočni zatesnitvi, podvozju in volanskem mehanizmu, medtem ko so novosti tudi pri motorjih. 1,5-litrski TDCi nadomešča za deciliter večji agregat in obljublja za 88 kW (120 KM) moči. Identična menjava se je zgodila tudi pri bencinarjih, 1,5-litrski ecoboost prihaja v različicah s 110 kW (150 KM) in 132 kW (180 KM).V ponudbi še naprej ostajajo 1,0-litrski in 2,0-litrski dosedanji ecoboost motorji, ki pa so jim precej oklestili porabo in emisije, tako da je C-max prvi model v razredu, ki z vsemi motorji zadostuje standardu evro 6.