Avto
125 ogledov

C4 aircross s tremi motorji od 21.300 evrov

Citroën C4 Aircross
1/9
SAA
S C4 aircross Citroën vstopa v pomembni segment kompaktnih športnih terencev. V ospredju so pestra opremljenost in dobre vozne zmogljivosti.

Da, C4 aircross je pod kožo resda v veliki meri mitsubishi ASX, kar se pozna po nekaterih elementih kot so stikala za klimatsko napravo, infotainment s sedempalčnim zaslonom ali ročica menjalnika. Je pa Citroënu vseeno uspelo s prepoznavnimi oblikovnimi elementi avtomobilu vdahniti dobršno mero francoskega šarma. Nosilno vlogo pri tem imajo prednji konec z izrazito zašiljenimi svetili, ki jih povezujeta kromani letvici z inkorporiranim tovarniškim logotom, ob strani spodaj pa sta pokončna trakova LED svetil, kot smo jih navajeni pri liniji DS.

Tudi zadnje bumerang luči ne puščajo dvoma o rodovniku, medtem ko celotna postava tega 4,34 metra dolgega vozila deluje elegantno skladna. Notranjost sicer ni nič kaj japonsko plastična, saj se to francozu ne bi prav nič podalo, prostornost pa je eden od močnejših atributov C4 aircrossa, pri čemer gre zahvala skoraj 2,7-metrski medosni razdalji.

Drugačen kot pri ASX-u je tudi volan. Prtljažnik omogoča prostora za zglednih 442 litrov. Bilo bi čudno, če Citroën ne bi ponujal tudi ogromnega panoramskega stekla, tako kot v drugih Mitsubishijih je na voljo zvočni sistem Rockford Fosgat. Za pasivno varnost med drugim skrbi serijskih sedem zračnih blazin.

Aircross na cesti noče biti v ozadju, saj mu podvozje omogoča tudi dinamično spopadanje z ovinki, kar gre zasluga rešitvi pseudo McPherson sprednje preme in večvodilni zadaj. Hkrati se hvali z obračalnim krogom 10,6 metra, kar mu omogoča gibljivost v mestni džungli ali na ozkih podeželskih poteh. Predvsem na slednjih pride prav štirikolesni pogon. Ima tri režime delovanja (auto, lock 50:50 in 2WD). 1,6-litrski bencinski motor s 85 kW (115 KM) ima sicer na voljo le dvokolesni pogon. 82-kilovatni HDi 115 iste prostonine in 1,8-litrski 110-kilovatni HDi150 pa sta na voljo tako z dvo- kot štirikolesnim pogonom. Močnejši dizel je sicer delo Mitsubishijevih delavnic, vsi motorji imajo stop&start sistem. Medtem ko ima bencinar petstopenjski menjalnik, je ta pri dizlih šeststopenjski. O avtomatiki ni sledu.

Opremski paketi so trije, v osnovnem attraction so med drugim standardni pomoč za speljevanje v klanec, ročna klimatska naprava, zatemnjeno zadnje okno ... Seduction prinese tempomat, avtomatsko klimo, boljši avdio sistem z USB vtičem, LED dnevne luči, aluminijasta platišča ... Exclusive pa doda še dvoobmočno klimo, parkirne senzorje spredaj in zadaj, ksenonke, prostroročni dostop in zagon motorja, več kroma in 18-palčna platišča.

Cene se prično pri 21.300 evrih za 1,6-litrski bencinar in opremo attaction, prvi dizel je dražji za 2.100 evrov. HDi150 je na voljo z opremo seduction po ceni od 27.200 evrov dalje. Za štirikolesni pogon pri dizlih je potrebno odšteti 2.100 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.