Pri neodvisni organizaciji Euro NCAP so citroënu cactus, ki ga promovirajo kot enostaven in cenovno zelo atraktivno umeščen avtomobil, za celotno varnost namenili štiri točke. Avto se je med simuliranjem čelnega in bočnega trka sicer izkazal kot dokaj varen za potnike, precej slabši rezultat pa je dala simulacija bočnega trka v drog, kjer je bila zaščita voznikovega prsnega koša na meji sprejemljivega.
Dodatno pa je zadnjo zvezdico po najnovejših zaostrenih standardih testiranja pomagalo odškrtniti tudi dejstvo, da cactus ne pozna kakšnih posebnih aktivnih pomagal za preprečevanje nesreč, kot je city AEB. Je pa kompaktni francoz precej boljši v zaščiti pešcev.
X-trail ne odpušča nezbranost
Nissan X-trail je prejel vseh pet zvezdic, saj se je izkazal z dobro zaščito med trki, prav tako pa tudi z naprednimi asistenčnimi sistemi. Tako je sistem za opozorilo in samodejno zaviranje zmogel avtomobil do 35 km/h povsem ustaviti pred oviro brez posredovanja voznika, do skoraj 80 km/h pa je oviro zaznal in pričel z zaviranjem.
V razred odslej najbolj varen kombi
Še boljše pa se je z zaščito odraslih odrezal mercedes-benz razreda V. Kombi je tako pri trkih prejel zavidljivo oceno 93 %, zelo dober je tudi pri zaščiti otrok, medtem ko ima zaradi oblike razumljivo več dela s pešci. Po plati asistenčnih sistemov se je V-razred prav tako izkazal za zelo zanesljivega, saj ima serijsko denimo sistem za prepoznavanje utrujenosti, medtem ko je ESC med losovim testom dokazal, da se lahko kombi povsem kosa z avtomobili.