Ob 20. obletnici obveznih varnostnih testov trčenj v Evropi (EuroNCAP), so pri neodvisnem konzorciju GlobalNCAP izvedli poseben test, da bi pokazali napredek pri varnosti avtomobilov v zadnjih dveh desetletjih.
Pred 20 leti so sprejeli, da bodo varnost vozil izboljšali z varnostnimi testi vozil, ki so na prodaj v EU. Čeprav je temu sprva avtomobilska industrija močno
Pri Euro NCAP so navedli podatke, da so testi pripomogli, da je od leta 1997 naprej na evropskih cestah umrlo 78 tisoč ljudi manj, število prometnih nesreč pa se je skoraj prepolovilo.
Na posebnem testu so med seboj zaleteli dve fiesti, eno letnik 1998 in drugo letnik 2018 in s tem pokazali, kakšen napredek je bil storjen na področju varnosti vozil. Izvedli so čelno trčenje pri 64 km/h, rezultati pa so šokantni. Ford fiesto so izbrali zato, ker je to eden najbolje prodajanih avtomobilov v Evropi v zadnjih 20 letih. V trku je prednji del karoserije stare fieste tako skrivilo, da je voznik ostal ukleščen. Tak trk bi bil usoden za potnike v 20 let stari fiesti, so pojasnili strokovnjaki, ki se ukvarjajo s "crash testi", medtem, ko bi bile možnosti za poškodbo voznika in potnikov v novi fiesti minimalne.
Me zanima kako bi zgledal, če se jest z svojim 18 starim mercedezom nasadim na to novo varno fiesto. Mislm sej verjetno prepoznajo fordov znak na zadni havbi k ostalo je neraspoznavno. Šezmer pravm da čez linijo z dobrimi 2… ...prikaži več litri pod havbo in krepko ojačano karoserijo zarad zadnga pogona pač ne gre. Teli novodobni plastični kinder jajčki niso zame. Star tank pa nej se mušice limajo na njega če jim paše. Jest vem, da če vame ne prleti lih šlepar bom lepo sam odpru vrata in stopu iz avta. Lep veče
Me zanima k se jest z 18 starim mercedezom nasadim na to movo fiesto..... Pomoje prepoznajo fordov znak na zadni havbi k za ostalo ne verjamem
logicno, toda danes dobis recimo fabio l.2003 za jurja pa je po testih kar lepo oceno dobi, tud clio ni slab in ibiza l.2005