Nissan juke ima namen prepričati tudi mlajše kupce, ki jim je ponudba klasičnih kombilimuzin dolgočasna in neizvirna. Z modno držo nespoštovanja do tradicionalnega združuje pozitivno energijo z nagajivim smislom za humor.
"Juke v avtomobilski svet vnaša duh pustolovstva. Lahkotnost, poskočnost, urbanost in odzivnost so značilnosti, s katerimi prevzame mlajše. Ponuja nekaj povsem novega v tradicionalnem segmentu B in utrjuje veljavo Nissana kot izdelovalca, ki je zmožen ponuditi nekaj povsem drugačnega," pravi Pierre Loing, podpredsednik Nissan Europe, zadolžen za produktno načrtovanje.
VEČ O NISSAN JUKU SI PREBERITE TUKAJ
Juke je kompaktni SUV z značilnostmi športnega crossover vozila. Razvit je bil iz študijskega vozila qazana. Najprej so kupcem ponudili različice z dvokolesnim in štirikolesnim pogonom, kasneje pa bo na voljo tudi all mode 4x4 model z novim sistemom vektoriranja navora. Nov je tudi zmogljiv bencinski motor z neposrednim vbrizgom goriva in turbinskim polnilnikom ter tehnološko napreden informacijski sistem. Juka bodo prodajali po vsem svetu, pri nas pa je na voljo z dvema različicama 1,6-litrskega bencinskega motorja (86 kW/117 KM in 140 kW/190 KM), ki sta kombinirana s pet- ali šeststopenjskim menjalnikom ter CVT menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Dizel je 1,5-litrski dCi agregat (81 kW/110 KM). Pri opremi acenta in teckna je za doplačilo 1.500 evrov mogoče dobiti tudi CVT menjalnik.
Za najcenejši bencinski agregat (86 kW/117 KM) je treba odšteti 14.990 evrov, za najdražji bencinski motor (140 kW/190 KM9, s CVT menjalnikom in štirikolesnim pogonom) pa 24.240 evrov. Cene za dizle, vsi imajo šeststopenjski menjalnik in dvokolesni pogon, se začnejo pri 17.240 evrih (oprema visia) in se pri najdražjem paketu opreme (tekna) končajo pri 20.040 evrih.