Z 211.493 izdelanimi vozili je Revoz zadovoljen z lanskim letom, v katerem je na trg poslal le 1.187 vozil manj kot v rekordnem letu 2009. Bodo pa po napovedih rezultati lanskega poslovanja rekordni, napoveduje predsednik uprave Aleš Bratož.
Revoz tako ostaja največji slovenski izvoznik, saj na tuje trge proda kar 99 odstotkov vse proizvodnje, največ, 60 odstotkov, v Francijo, sledijo Nemčija, Nizozemska, Italija in Velika Britanija. Za pokritje slovenskega trga je dovolj že dva dni proizvodnje.
Lani je Revoz prešel kar nekaj mejnikov, še bolj kot izdelano trimilijonto vozilo pa Bratož izpostavlja model wind in napovedano sodelovanje med Renaultom in Daimlerjem, od katerega bodo imeli največ koristi prav v Novem mestu. Leta 2013 in 2014 bodo namreč začeli izdelovati naslednika twinga, hkrati pa tudi smarta, s katerim si bo delil platformo. Morda že čez tri leta naj bi pričeli tudi s proizvodnjo prvega električnega vozila, verjetno prav različico obeh omenjenih modelov.