Johan Van Zyl je v nedavnem intervjuju za Automotive News Europe dejal, da bo prav CH-R, ki je po priusu njihov drugi model izdelan na novi modularni platformi, povod za optimizem. "Dizajn je odličen, nekateri bi rekli, da polarizira mnenje, a to smo želeli. Prav tako ima vozilo zelo dinamične vozne lastnosti. Z njim želimo pokazati drugačen obraz."
Zdaj so na 31 odstotkih
Pri Toyoti menijo, da bi lahko v Evropi na leto prodali med 50 in 100 tisoč novih športnih terencev, od tega naj bi bilo - v Evropi - kar 70 odstotkov hibridnih modelov. Pri modelu auris hibridna različica doseg 60 odstotkov prodaje v zahodni Evropi.
Pri Toyoti želijo, da bi bil do leta 2020 vsak drugi njohov avtomobil hibrid. Kako daleč so z udejanjanjem načrta? "Trenutno smo na 31 odstotkih. Prodajo nam bodo pomagali pospešiti tudi konkurentje, ki so sami začeli predstavljati hibridna vozila. To bo zagotovo prineslo večjo prepoznavnost hibridov," meni Van Zyl.
Njegov predhodnik Didier Leroy je želel hibridno različico za prav vsak model vozila, Van Zyl in njegova ekipa to možnost še preučuje. "Na to še vedno ciljamo, a je vsaj v A segmentu to zelo težko udejaniti. Še vedno smo prepričani, da nam to lahko uspe."
Van Zyl meni, da bo leta 2020 bencinska opcija še vedo močna, medtem, ko dizlom v Toyotini floti ne napoveduje najlepših časov, saj pravi, da se bo njihov delež iz zdajšnjih 25 odstotkov znižal na 15 odstotkov.
Dokler bom z dizlom porabil za isto pot 2 l goriva na 100km manj kot z bencinarjem, si lahko slednje vtaknejo v rit.