Avto
43 ogledov

Citroën prenovil berlinga

Citroën berlingo
1/10
Citroën
Citroën bo v Ženevi poleg konceptnega berlinga mountain vibe predstavil še prenovljeni aktualni model, ki bo še naprej naprodaj kot osebno (multispace) in poklicno vozilo.

Oblikovne spremembe pri berlingu niso velike, vključujejo pa nekoliko predrugačen odbijač z dnevnimi LED svetili, pomlajeno masko z novimi rešetkami zračne reže, potniška multispace različica bo na voljo v dveh novih barvah (sivi in rjavi).

V mestih zavira sam

Notranji arhitekti so mu namenili nov 7-palčni zaslon občutljiv na dotik na katerem se prikazujejo tudi podatki iz navigacijske naprave. Novost, ki bo na voljo od novembra letos, bo funkcija mirror screen, ki na zaslon projicira videz lastnikovega pametnega mobilnika. Prav tako novembra bo na voljo sistem za samodejno zaviranje v mestih do hitrosti 30 km/h (active city brake sistem), berlingo je dobil tudi kamero za pomoč pri parkiranju, parkirni senzorji bodo tipali tudi spredaj.

Zdaj s sodobnimi dizelskimi motorji

Pri Citroënu navajajo, da bo različica multispace kombinirana s strešno konzolo, ki povečuje prostor za odlaganje, dostavna različica pa bo na voljo tudi z extenso kabino s tremi modularnimi prednjimi sedeži.

Največja novost je osvežena paleta dizelskih pogonskih agregatov. Zdaj so na voljo BlueHDi izvedenke. Gre za novo generacijo motorjev, ki jih Citroën nudi od druge polovice leta 2013. Ti do štiri odstotke zmanjšujejo emisije dušikovih oksidov (NOx) in emisij CO2. V motorni paleti so BlueHDi 75 BVM: 4,3 l/100 km in 113 g CO2, BlueHDi 100 BVM: 4,3 l/100 km in 113 g CO2, motor BlueHDi 100 S&S BVM: 4,1 l/100 km in 109 g CO2, motor BlueHDi 100 S&S ETG6: 4,2 l/100 km in 109 g CO2, motor BlueHDi 120 S&S BVM6: 4,3 l/100 km in 113 g CO2.

Citroën bo ponudil tudi električno različico berlingo EV z 49 kilovatov moči (67 KM), 200 Nm navora, najvišjo hitrostjo 110 km/h in z dometom 170 kilometrov. Opremljen je z akumulatorjem, ki se samodejno polni med upočasnjevanjem in zaviranjem.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.