Avto
57 ogledov

CLA je najbolj spolzek avtomobil doslej

Mercedes-benz CLA
1/6
Mercedes-Benz AG
Mercedes-benz CLA je atraktiven štirivratni kupe, ki ga med drugim odlikuje najnižji koeficient zračnega upora med serijskimi vozili.

Mercedes-Benz je bil z modelom CLS začetnik podrazreda štirivratnih kupejevskih limuzin. Prvi mož znamke Dieter Zetche sicer nima ravno veliko veze z Božičkom, a tokrat se je očitno odločil izpolniti želje mnogih, ki so si konceptno vozilo CLA želeli nekoč videti tudi na cesti. Vsaj tako je zagon serijske proizvodnje markantni Daimlerjev šef napovedal v Detroitu.

CLA bo lovil kupce med razredom A in priletno aktualno generacijo razreda C, od katere je s 4,63 metra zanimivo celo nekoliko daljši. Ohranja vidne oblikovalske povezave z vzornikom, CLS druge generacije. Med glavne konkurente si bo štel Audijev štirivratni A5 in prihodnji štirivratni BMW serije 4.

Ena od lastnosti, po kateri bo CLA najbolj znan, je njegov izjemni koeficient zračnega upora, ki je med drugim posledica komaj 1,44 metra višine avta in ravnega podvozja. Znaša le Cx=0,23, v eko različici blueefficiency z aerodinamičnimi dodatki pa celo 0,22. Za primerjavo, opel ampera je imela kot doslej najbolj "spolzki" avtomobil koeficient 0,235.

5.000 evrov nad razredom A

Vstopni CLA 180 bo v Nemčiji stal 28.977 evrov, poganjal pa ga bo 1,6-litrski motor z 90 kW (122 KM), ki naj bi imel za 100 kilometrov poti dovolj že 5,6 litrov bencina, enako cenovno pozicionirana izpeljanka blueefficiency pa celo le 5,0 litra.

CLA 200 ima 115 kW (156 KM) in porabo 5,7 litra, CLA 250 pa ima dvolitrski motor s 155 kilovati (211 KM), ki bo imel že serijski dvoskloščni 7G menjalnik in pospešek 6,7 sekunde. Na vsak način lahko v prihodnosti pričakujemo tudi hrumečo AMG različico.

Edini dizel ob premieri bo 220 CDI s 125 kW (170 KM), njegova normna poraba pa bo 4,5 litra. Stal bo 37.991 evra.

Seveda bodo na voljo pestre opreme in vsa napredna tehnologija, ki se pritiče premium avtomobilu. Prodaja bo v Evropi stekla aprila.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.