Čeprav je bila Toyota z RAV4 prva, ki je predstavila športno terensko vozilo, takrat še z bolj offroad obliko, pa se pri Hondi radi pohvalijo, da so bili oni tisti, ki so športne terence po zaslugi prve generacije modela CR-V množično preselili na ceste.
Po 17 letih so pri Hondi predstavili četrto generacijo, ki danes ne povzema več toliko offroad linij, pač pa je ta prilagojena mestnim standardom. CR-V ima v segmentu, ki v evropskem merilu predstavlja skoraj 12 odstotkov prodanih avtomobilov, množično konkurenco, predvsem evropsko, nad katero se podaja z novimi aduti, a želi stare ohraniti. Pri tem mislimo predvsem na trpežnost in zanesljivost, pa tudi uporabnost in prilagodljivost.
Prilagojena za Evropo
Hondini inženirji so se pri snovanju držali treh glavnih smernic – aerodinamična oblika, funkcionalnost in varnost.
V primerjavi s predhodnikom je četrta generacija za tri centimetre bolj pomaknjena k tlom, nižji je bok, čez katerega se raztezajo stranska stekla, ki segajo skoraj do zadka. K boljšemu pretoku zraka pripomorejo ravno podvozje in elementi na športnejšem nosu motorja ter aerodinamično oblikovani žarometi. Slednji so opremljeni s kotnimi svetili in v vseh opremskih različicah z LED dnevnimi lučmi. Tudi zadnji svetijo z LED svetlobo. Družine bodo znale ceniti zadnja bočna vrata, ki se odpirajo skoraj pod kotom 90 stopinj, zaradi česar je vstopanje lahkotnejše.
Velik prtljažnik med aduti vozila
Čeprav so avtomobil spustili in za pet milimetrov skrajšali, v dolžino zdaj meri 4570 milimetrov, pa je ob enaki medosni razdalji 2.630 milimetrov znotraj prostora po novem več. Najbolj jih bodo občutili visokorasli potniki zadaj, ki sedijo nižje, zato je tudi prostora za glavo več, centimeter več se najde tudi med voznikom in volanom. Prilagodljivo notranjost so nadgradili s kakovostnimi in dobro sestavljenimi materiali. Na prostornosti je pridobil prtljažnik, ki je po zagotovilih Honde s 589 litri prostornine največji v razredu, z enostavnim preklapljanjem zadnje klopi (s potegom ročice ob strani) pa dobimo največ 1.669 litrov prostora, a v tem primeru dno ni povsem ravno. V zaobljen prtljažnik lahko v tem primeru pospravimo predmete do dolžine 1,6 metra. Z dodatnimi sloji materialov so izboljšali vpliv hrupa v notranjost, kar se izkazuje s tiho vožnjo tudi pri višjih hitrostih.
Številne novosti in izboljšave
K temu pa niso prispevale zgolj izboljšave motorja in menjalnika, ki je lahko samodejni petstopenjski ali ročni šeststopenjski, pač pa tudi ostala vrsta novosti. Med drugim je v kombinaciji z vsemi različicami ročnega menjalnika novost sistem Idle stop, ki med stanjem na križiščih samodejno ugaša in prižiga motor, k bolj ekonomični vožnji pa nas usmerjata še indikator idealnega prestavljanja in ekonomični program (Econ), ki prilagaja delovanje klimatske naprave trenutnim potrebam, med drugim voznika z zeleno barvo okoli merilnikov hitrosti in vrtljajev spodbuja k bolj ekonomični vožnji, ob bolj dinamični in potratni pa voznik vidi belo barvo. Raziskave, ki so jih opravili, so pokazale, da lahko voznik največ sam pripomore k manjši porabi, ki naj bi bila s spodbujanjem njihovega sistema tudi do 12 odstotkov nižja.
Podvozje je bilo prilagojeno evropskim prometnicam, asfaltu je namenjena tudi štirikolesna različica (AWD), ki ne deluje več s pomočjo hidravlične dvojne črpalke, ampak zdaj oprijem med kolesi razporeja elektronika. Rezultat je hitrejša odzivnost in za 16,3 kilograma nižja masa.
Evropske modele Honda proizvaja v tovarni v Veliki Britaniji, prvi primerki pa bodo v Sloveniji na voljo konec oktobra ali najkasneje v začetku novembra. Na prodaj do razprodaje zalog ostaja tudi aktualni model s štirikolesnim pogonom, za katerega ponujajo popustom v višini tri tisoč evrov.