Avto
1840 ogledov

Cupra terramar močno dviguje temperament med družinskimi suvi

Cupra terramar
1/7
Cupra
Cupra je predstavila kompaktni suv terramar, ki pod športnim videzom in nastavitvami ohranja klasične bencinske pogone.

Španska znamka Cupra v lastništvu Volkswagna nadaljuje s širjenjem palete vozil, s katero počasi a vztrajno zavzema mesto, ki ga je imela pred njo znamka Seat. 

Pri Cupri so pri uvajanju novih modelov pragmatični in hkrati z baterijskimi avti ne pozabijo na tiste, ki še vedno prisegajo na klasične termične motorje. 

Še več fotografij si oglejte v fotogaleriji.

Model terramar si še najlažje predstavljamo kot tehnično bližnjega sorodnika Volkswagnovemu tiguanu ali Škodinemu kodiaqu. Ali pa bodočemu audiju Q3. Prostor mu je odstopil model seat tarraco, ki se po eni generaciji poslavlja. 

Cupra je seveda platformi MQB evo vdahnila svojo obliko, ki je precej bolj izzivalna in agresivna, tako kot smo vajeni od ostalih sorojencev. Predvsem sta značilna ostro zašiljen prednji del in čez celotno širino razsvetljeni zadek. Skupna dolžina avta je sicer nekaj prek 4,5 metra. 

Cupra terramar | Avtor: Cupra Cupra

Notranjost prav tako deluje rodbinsko znano, a s pomembnimi detajli, značilnimi le za Cupro. Tu so športni volan, pa detajli v bakreni barvi, tudi sredinska konzola oblikovno spominja na kakšnega prestižnega športnika. Bolj tipična sta dva velika LED zaslona, sredinski 12,9-palčni je osrednja točka zmogljivega infotainmenta. Športni sedeži so serijski, odeti so v reciklirane materiale. 

Bilo bi čudno, če ne bi Španci podvozja prilagodili po svoje. V primerjavi s sorodniki je terramar potisnjen za 10 milimetrov nižje k tlom in ima spredaj drugače nastavljen kot koles. Standardno je progresivno krmiljenje, prav tako dinamičen nadzor blažilnikov.

Cupra terramar | Avtor: Cupra Cupra

Cupra terramarja poganjajo bencinski motorji. Vstopni je 1,5 eTSI mehki hibrid s 110 kW (150 KM). Sledi  klasični 2,0 TSI zs 150 kW (204 KM), ki pa ima še močnejšo "GTI" različico s 195 kW (265 KM). V tem primeru je serijski 4Drive štirikolesni pogon. 

Na ceniku pa bosta tudi dva priključna hibrida in sicer s 150 kW (204 KM) in 200 kW (272 KM). Doseg samo na baterijo bo do 100 kilometrov, omogočala bosta hitro polnjenje z močjo do 50 kW.

Cupro terramarja so zasnovali v Španiji, izdelovali pa ga bodo v madžarskem Györu vzporedno z audijem Q3. Prve dobave se bodo začele na začetku prihodnjega leta, cene pa bodo znane v prihodnjih mesecih. 

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.